„HR в дигитални времена“ е темата на HR Industry 2024 – на 8 февруари в Интерпред
Звездният четвъртък на HR бранша тази година ще се състои на 8 февруари в Интерпред - СТЦ София. Темата на събитието е „HR в дигитални времена“.

Представители на 38 компании ще очакват посетителите на своите щандове, за да ги запознаят с новостите в тяхната област. Семинарната програма, която е притегателна за голяма част от HR специалистите, е напълно запълнена и включва разнообразни презентации в четири зали. JobTiger ще разкаже за най-новия си проект - Младежка Академия за Кариера (МАК) и какви умения за заетост търсят работодателите. Гост лектор на програмата ще бъде познато лице от гилдията - Милен Великов, чиято тема е „In Data Veritas”. Темите на презентациите постоянно се актуализират. Можете да ги следите тук.

Освен полезната част сме подготвили и уютно пространство за срeщи, където изложителите и посетителите ще могат да опитат автентичното италианско кафе от района на Генуа, осигурено от Baristo, както и да се насладят на чаша хубаво вино, осигурено от винарска изба Едoардо Миролио. Culligan ще се погрижат HR общността да има на разположение 100% пречистена питейна вода в деня на мероприятието, а Delifideli ще подслаждат аудиторията с шоколадовите си изкушения. Входът за посетители е свободен, но с предварителна регистрация.

Регистрирайте се и вие за събитието, което никой от колегите ви HR-и не пропуска, тук!
 
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрациите за работодатели за Национални дни на кариерата са в разгара си

С началото на новата година продължават и записванията за най-големия кариерен форум на JobTiger – Национални дни на кариерата!

Събитията от серията ще се проведат на живо в 6 града в страната през месец април.

Запазете работодателския си щанд още сега, за да се възползвате от централно позициониране!
 
Записвания за есенните издания на Дни на кариерата – с 10% отстъпка

Записванията за изложители за есенните браншови Дни на кариерата на JobTiger през 2024 г. вече текат.

Все още е валидна 10% отстъпка при регистрация и плащане в следните срокове:
Очакваме ви!
 
Форумът за иновации Innovation Explorer 2024 се завръща на 22 февруари 2024г.

Ако искате да станете част от една футуристична разходка в света на миналото, настоящето и бъдещето на България в сферата на иновацииите, запазете своето място за Форумът за иновации Innovation Explorer 2024.

На 22.02.2024 г. в София Тех Парк Innovation Explorer 2024 ще бъде по следите на изгубеното време в България и времето, с което изоставаме от света и ни е все по-трудно да наваксаме. Каним ви да видим как с екип от велики световни умове като проф. Джефри Пфефър от Станфорд, проф. Сохаил Инайятулах от Юнеско, д-р Дейвид Борн от Центъра на бъдещето "Институт Роланд Бергер”, Селин Каптана от 500 Emerging Europe и много други можем да поправим неучастието на България в бъдещето на света.

Купете билет на www.innovationexplorer.bg

Форумът за иновации Innovation Explorer се реализира с генералната подкрепа на УниКредит Булбанк, Виваком, Аурубис, Кауфланд, Лукойл, Сап Лабс България и с институционалната подкрепа на Българска фондова борса и Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия. JobTiger е генерален медиен партньор.
 
Търсят се най-добрите работодатели в България

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR. Компаниите в България влизат в битка за титлата "Успешен работодател".

Период на провеждане
Кандидатстването е в периода 8 януари - 2 февруари 2024 г. включително.

Идеята на конкурса
И през 2024 година наградите ще търсят новите подходи и иновативните стратегии за employer branding, ще търсят лидерите сред ръководителите и сред самите организации в различни пазарни ниши. Предизвикани да участват в конкурса са всички компании, които имат постигнати резултати и се гордеят със своята гъвкавост и иновативност.

Последните динамични години донесоха много промени както за служителите, така и за работодателите. Отдалечената работна среда не е изключение, а талантите придобиха нови умения.

Как новата работна среда развива иновациите в компаниите и как се позиционират работодателските брандове в новите условия на промени и предизвикателства? Какви нови подходи в работата си с талантите възприемат бизнесите? Кои са най-добрите лидери и най-силните кампании? Къде и как се прилагат иновации в привличането и задържането на най-добрите сред кандидатите?

Водещите организации осъзнават факта, че са необходими нови стратегии за ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж, независимо от трудностите.

Създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят, изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги.

Вижте повече тук.
 
Американска търговска камара в България организира Хакатон в партньорство с Технически университиет София и Стопански факултет към СУ „Св. Климент Охридски“

Американска търговска камара в България (АТК) в партньорство с Технически университет - София и със Стопански факултет към Софийски университет „Свети Климент Охридски“ организират за първи път AmCham Hackathon 2024.

Инициативата си поставя няколко цели: принос на бизнес-асоциацията чрез експертизата на своите членове за сближаване между полученото знание във висшите училища с практическите особености и нужди на бизнеса; ангажиране на студенти в решаване на конкретни бизнес казуси; показване на добри практики от утвърдени компании, работещи в България; задържане на студенти в страната и възможност за последващо ангажиране с програмите на университетите, както и възможност за намиране на професионално развитие в участващите в Хакатона компании.

Проектът е иницииран, концептуализиран и организиран от компании-членове на АТК, които от години са сред най-активните в Комитет „Човешки капитал и образование“, като водеща роля имат: Ай Би Ем България, Каменица АД, HR Consulting Partners, Адеко България, Джобтайгър, Мото-Пфое, Кока-Кола Юропасифик Партнърс.

AmCham Hackathon 2024 започна на 19.01.2024, като до 04.02.2024 г. студентите от двете висши училища ще могат да се записват за включване в отбори.

Официалното откриване ще е на 12.02.2024 г. в Центъра за върхови постижения на Технически университет София. Студентите ще бъдат разпределени в отбори за работа по конкретни казуси в продължение на три седмици. През цялото това време те ще могат да разчитат на подкрепа на свой ментор от компании-членове на АТК, преподаватели от двата университета, както и на ресурси с информация и нови знания.

Студентските отбори ще представят пред жури своите решения на казусите на 27-28.02.2024 г., като финалната церемония по награждаване ще се състои на 29.02.2024 г. с домакинство на Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.

Целевата група на Хакатона са студенти от 3-ти и 4-ти курс и магистърски програми в Технически университет и от Стопански факултет към СУ. За ТУ на фокус са обучаващите се в програмите „Инженерство“, „Софтуерно инженерство“, Телекомуникации, Изкуствен интелект, „Кибер-сигурност“, Информатика, „Обработка на данни“, „Автомобилна електроника“, „Зелена енергетика и ВЕИ“. За Стопански факултет се таргетират студенти в бакалавърските програми „Икономика и финанси“, „Счетоводство, финанси и дигитални приложения“, „Стопанско управление/Бизнес администрация“ и магистърските „Икономика и финанси“, „Дигитален маркетинг“, „Управление и предприемачество“, „Изкуствен интелект за бизнес и финанси“, „Геймификация“, MBA програмата, акредитирана от AMBA и други магистърски програми.

Студентите могат да се запишат за Хакатона, като попълнят тази регистрационна форма.

Всичко за AmCham Hackathon 2024 може да се намери тук.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Светлозар Петров за кариерното ориентиране на младите

Един от най-големите проблеми, пред които е изправен трудовият свят у нас и в чужбина, е липсата на кадри в много от отраслите. Къде се коренят трудностите, каква е основата? Поколението Z е най-работоспособно в момента и преобладава като водеща работна сила, тоест усилията на фирмите и предприятията трябва да се концентрират върху тях. Но пред какво се изправят младите в етапа си на израстване? Знаят ли накъде да поемат и какви са пречките им по пътя на успеха? От друга страна какви са загубите за бизнеса и какво трябва да промени в етиката си работодателят?

На всички тези въпроси отговаря във втори епизод на подкаста “Бизнес лупа: България” основателят на най-голямата българска HR компания и сайт за подбор на персонал у нас Светлозар Петров, управляващ JobTiger.

Чуйте целия епизод на подкаста, за да научите повече.
 
Защо да се включим в Младежка академия за кариера?

Поколението Z навлиза на трудовия пазар и скоро ще представлява значителна част от него. По време на този процес обаче възникват предизвикателства за бизнеса, които макар и да са очевидни за някои, може да останат незабелязани за неопитния наблюдател.

За работодателите е важно да привличат и наемат талантливи специалисти, които понякога не разполагат с достатъчно умения, за да се развиват успешно кариерно. Младежка академия за кариера (МАК) има за цел да скъси дистанцията между образованието и бизнеса като предостави на младите хора ценни умения, с които да се представят по-добре в търсенето и намирането на кариерни възможности.

МАК е обучителна програма в помощ на всички млади хора, притежаващи ISIC карти, предоставяща курсове за придобиване на най-ценните кариерни умения, които трябва да притежават младите хора в наши дни. Посредством обучителни курсове и менторство от водещи компании в България, студенти и младежи имат възможността да придобият и надградят редица умения за успешно кариерно развитие. След завършване на МАК участниците са няколко крачки напред в собственото си развитие и развитието на кариерата си – вече са обучени кадри, надградили себе си и развили умения, които отнемат години професионален опит и често остават недостижими за голяма част от представителите на новото поколение.

Обучителната програма е разделена на две групи от курсове, през които младежите трябва да преминат до края на март. Първата група от 12 модула за кариерни умения има за цел да даде знания за управление на кариерата и да служи на младите хора да развият най-важните кариерни компетенции, от които ще се нуждаят, за да се ориентират успешно в своя житейски и трудов път в бурната ера на четвъртата индустриална революция.

Втората група курсове в обучението на МАК е от 14 модула за дигитални и предприемачески умения. Засегнати са теми като Оценяване на възможности и идеи, Мобилизиране на ресурси, Финансова и икономическа грамотност, Планиране и развитие, Дигитален маркетинг и др. Обучителният курс е ориентиран към креативните и любопитни хора и предоставя умения, които все още не се поддържат при използване на изкуствен интелект.

Ако компанията ви има интерес да се включи като партньор в програмата, свържете се с екипа на JobTiger.

Разгледайте спонсорските пакети тук!

Е: yca@jobtiger.bg

Т: +359 882 406 773
+359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 884 505 609
 
Данни за заплати в Zaplatomer.bg

Краят на годината е подходящо време за актуализация на възнагражденията в компанията. Ако имате нужда от информация за заплати за различни позиции, Zaplatomer.bg може да ви е от полза.

Данните от Zaplatomer.bg ще ви помогнат да съгласувате очакванията за заплата на кандидатите и служителите с възнаграждението, което имате възможност да предложите. Ако се интересувате от информация за заплатите от реални потребители в България, вижте повече тук.
 
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по ½ страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по ½ страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Предложението е валидно за изданията през март 2024, юни 2024, септември 2024 и декември 2024.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
 
Възможностите за разгласа на обяви, публикувани в JobTiger.bg, се увеличават

Намирането и задържането на квалифицирани служители е все по-голямо предизвикателство. Но с правилния инструмент това е преодолимо.

За да бъде още по-полезен на своите клиенти, JobTiger.bg отскоро дава възможност за спонсориране на брандирана обява в установения социален канал на JobTiger във Facebook.

Услугата предлага възможност за по-голяма разгласа на обявената свободна позиция, като достига до допълнителна аудитория от повече от 10 000 души.

За повече информация не се колебайте да ни потърсите на 02/49 180 10 или на office@jobtiger.bg
 
Employer Branding профил на JobTiger.bg

Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer Branding профил в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
 

ОТ HR INDUSTRY
  • Leader Academy стартира Националната кампания "100-те изгряващи звезди на 2024"

ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • Образователната система и нуждите на пазара на труда в България
  • Тенденции в подбора на персонал през 2024
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Поколение Z в стартъп: Ключови стратегии за успех
  • Как да сте успешни в създаването на нужните за бизнеса ви взаимоотношения