ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрациите за изложители и посетители за HR Industry 2023 са отворени
HR Industry е уникално за HR бранша събитие, което събира над 30 изложители – български и международни компании, доставящи услуги в сферата на човешките ресурси – подбор на персонал, HR софтуер, пейрол, тиймбилдинги, обучения и симулации, трудова медицина, допълнителни придобивки и др.

Най-интересното от HR тенденциите, добрите практики в мениджмънта, привличането и задържането на таланти ще бъде представено на 9 февруари в Интерпред-СТЦ София.

Все повече компании инвестират време и пари в развитието на екипите си и имат нужда от нови услуги. HR Industry 2023 дава шанс на изложителите да разкажат за своите продукти и услуги пред най-точната аудитория, а на посетителите - да намерят своите нови доставчици на едно място в един ден - лесно и бързо.

Семинарната програма на събитието ще събере в себе си най-интересните теми за годината, акцентите в бранша и ще зададе фокуса на HR индустрията за следващите 12 месеца.

Партньорите на изложението ще направят срещите на живо още по-вълнуващи.

Включете се и вие в събитието, което никой HR не пропуска, и изживейте един по-различен работен ден в бляскава атмосфера!

Регистрациите за изложители и посетители са отворени - тук.

Сребърен спонсор на изложението е planIT.

Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.
Партньори са Българска асоциация за управление на хора, bilet.bg, pure water и Тrastena. Организационен партньор е Интерпред - СТЦ София. Медийни партньори са: jobtiger.tv, hrindustry.bg, Лидер.БГ, b2b media, сп. Мениджър.
Национални дни на кариерата на 1-ви април 2023 в София с паралелна програма: презентации, Startup зона и кът за професионално образование

Национални дни на кариерата 2023 се разраства и ще предложи още възможности за изложители и посетители.

В съботния ден на 1 април в Гранд Хотел „Милениум“ форумът ще бъде своеобразен фестивал на развитието на таланта и кариерните възможности. Дни на кариерата е доказало се място за отличаващите се работодатели, форум с новаторски дух за креативни формати и възможности.

Нова съпътстваща програма със следните допълнителни възможности:
  • Презентации в Дни на кариерата на тема „Талантът“– възможност за вашето фирмено представяне с отворен формат на презентации. Изберете подходящия представител от вашата компания, който може да разкаже история с практични, мотивиращи и подходящи за аудиторията теми.
  • Кът Професионално образование и обучителни организации – ако организацията ви се занимава с обучения и професионално образование, включете се и вие! Освен нова работа и стаж, посетителите ще могат да разберат за възможностите за развитие на професионални умения и компетенции в зала Нютон.
  • Startup зона* - ние подкрепяме startup системата в страната и отчитаме важността за развитие и привличане на професионалисти в нея. Именно затова ще създадем специално пространство, за да се представят едни от най-интересните и проактивни стартъпи.
* Възможност за участие имат стартиращи компании, създадени преди не повече от 3 години. Регистрация за изложители тук с преференциални цени и условия с JobTiger Wallet.

Продължават и регистрациите за есенните форуми от календара (Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и Дни на кариерата - Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти – само до края на януари с 15% отстъпка.
От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR.

Кандидатстването е в периода 9 януари – 7 февруари 2023 г. включително.

И през 2023 година наградите ще търсят новите подходи и иновативните стратегии за employer branding, ще търсят лидерите сред ръководителите и сред самите организации в различни пазарни ниши. Предизвикани да участват са всички компании, които имат постигнати резултати, и се гордеят със своята гъвкавост и иновативност.

Новото издание на конкурса тази година е за умелите в управлението на талантите. За тези, които имат и прилагат успешни стратегии за Employer branding, оригинални проекти, идеи, ПР кампании, силни HR инициативи или креативни методи за развитие. Ранното кандидатстване е до 29 януари 2023 година.

Официалната церемония по награждаването ще е на 17 февруари 2023 г.

Категориите обхващат иновациите в управлението на талантите, новите успешни стратегии в HR и др.

СРОКОВЕ:
29.01.2023 – Край на ранното кандидатстване
07.02.2023 – Край на късното кандидатстване
17.02.20223 – Официална церемония по награждаване

Сайтът на конкурса е: https://talents.b2bmedia.bg
Как разгадаването на тайните на Вселената да донесе благополучие на обществото?

10 международни и 10 родни гост-лектори обединяват разностранните си гледни точки върху темата Innovation for Social Growth: Connect the Dots на тазгодишното издание на международния форум за иновации Innovation Explorer на 23 февруари в зала „Джон Атанасов“, София Тех Парк.

За девета поредна година мащабното събитие на агенция Innovation Starter остава вярно на доказано сполучливата си формула да е арена на най-смелите футуристични визии за развитието на света и България.

Визионерският форум ще се проведе от 9:00 до 17:00 ч, организиран в два основни панела: “Разкриване на тайните на вселената” и “Иновации за социално израстване на обществото”. “Иновациите са приложими към всеки аспект на действителността, затова и решихме тази година да адресираме болезнените теми на българското общество през успешни истории за развитието на нашата цивилизация. Да дадем тема за размисъл на бизнеса, публичния сектор и стартиращите компании колко лесно забравяме, че само по-добре образовани и въоръжени до зъби с наука, въображение и вдъхновение ще преодолеем сегашните кризи, за да превърнем България в най-доброто място за живот в света” – споделя Леона Асланова, основател на форума.

Вижте всички участващи лектори, модератори и водещи на сайта на събитието: www.innovationexplorer.bg

Форумът се реализира с генералната медийна подкрепа на Нова телевизия, Нетинфо, БНР, JobTiger и сп. Мениджър. Генерални партньори са УниКредит Булбанк, Кауфланд, Аурубис, Софийска вода, част от Веолия.

До края на месец януари 2023 г. може да закупите билети с цена за ранна регистрация от уебсайта на организаторите: www.innovationexplorer.bg

За повече информация: office@innovationstarter.bg.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Пазарът на труда е с една трета надолу през м. декември

Както отбелязахме в един от предишните си анализи, ключов момент за пазара на труда ще бъде последното тримесечие на 2022 г., като очакванията са през него да наблюдаваме спад на броя на предложенията за работа.

През м. декември те са намалели с 33% (близо 14 000 по-малко) спрямо м. ноември. Вижте подробности в месечния ни анализ на обявите.

Повече за търсенето на работа и пазара на труда можете да разберете в редовната рубрика на BNT 1 „Питай експерта“, където гост бе Християн Петков, Оперативен мениджър на JobTiger.
Вижте разговора във видеото.
Каним ви да се присъедините към платформата 2nd7.org за предлагане и използване на услуги за кариерно консултиране

2nd7.org е нова инициатива на JobTiger, която дава възможност за предоставяне и получаване на кариерно консултиране по най-удобния начин в цялата страна и извън нея.

Чрез предоставените инструменти в сайта можете да организирате, заявявате и закупите за вас или ваши близки срещи за кариерно консултиране на място или онлайн в зависимост от вашите възможности и предпочитания.

Информация за начина на ползване можете да откриете на този линк: https://2nd7.org/for-clients/.
Облачна версия на платформата GoodWorky

Goodworky е геймифицирана онлайн платформа за e-learning, споделяне на идеи, мнения, знание и ресурси. Тя е предназначена да се използва за вътрешнофирмена комуникация, като хората в компанията могат да я достъпват по всяко време и отвсякъде.

Облачната платформа Goodworky спомага за повишаване на мотивацията на служителите, подобряване на вътрешната комуникация, изграждане на хомогенна организационна култура, идентифициране и развитие на таланти в компаниите.

GoodWorky е за вас, ако организацията има нужда:
  • От ефективна, интерактивна, геймифицирана и модерна платформа за обучение
  • Да предостави 24/7 възможност за обучение и повишаване квалификацията на хората
  • Да повиши ефективността на работните процеси, като подобри вътрешната комуникация
  • Да даде възможност за лесна изява, даване на обратна връзка, споделяне на идеи и мнения на вашите служители
  • Да повиши духа в организацията и ангажираността на хората
  • Да минимизирате времето за споделяне на важна информация към правилната аудитория и да следите ангажираността
  • Да превърне постигането на целите на компанията във вълнуваща съвместна мисия
  • Да предоставите възможност на всеки човек да се изявява колкото, както и когато поиска.
Геймификацията е един от най-модерните методи, използвани в бизнеса за повишаване на потреблението и ангажираността. Тя използва игрови техники и похвати като събиране на точки, класации, получаване на награди с цел да стимулира желано поведение в аудиторията.

Можете да изпробвате всички функционалности на GoodWorky за 14 дни напълно безплатно още днес. За да го направите, кликнете тук.
ОТ HR INDUSTRY
  • Единственото професионално изложение за HR общността през 2023 година – на 9 февруари в СТЦ Интерпред
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Преди да продадем стартъп компанията си - част 1
  • Преди да продадем стартъп компанията си - част 2