Семинар на д-р Дъдли Блосъм, доц. д-р Веселин Благоев и Филип Китов - 10 февруари 2011 г.
Семинарът "Управление на търговска марка. Успешни практики в бранд мениджмънта" се провежда за първи път в България, като събира на едно място трима водещи специалисти на световно ниво – д-р Дъдли Блосъм, доц. д-р Веселин Благоев, Филип Китов!
Семинарът е предназначен за българските
маркетинг и
бранд мениджъри, както и останалите
специалисти, свързани с процеса на изграждане и управление на търговска марка. Те ще научат последните тенденции за създаването на успешен бранд в България и в света, как и с какви методи големите корпорации управляват своите брандове.
Акцентът в изложението на д-р Блосъм е определянето стойността на бранда чрез „Brand Report Card”. Той ще разгледа развитието на търговска марка и възвръщаемостта на инвестицията в нея. Участието на д-р Блосъм е изключителна привилегия за българския
мениджър.
Признатият в сферата специалист доц. д-р Веселин Благоев ще се спре на българския опит в брандирането. Още – на ролята на бранда в съвременния виртуален свят, формиран и променян непрекъснато от маркетинговите кампании на фирмите; какво влючва и как се планира създаването на успешен бранд.
Лесно ли се поддържа „най-силния автомобилен бранд” и какъв е оптималният комуникационен микс – около тази тема работи Филип Китов от Балкан Стар.
Датата – 10 февруари 2011 г.
Повече информация на
www.bmanbg.com
JobTiger.bg е официален медиен партньор на събитието!