В Yettel знаем, че всичко се променя адски бързо, особено в начина,
по-който общуваме и преживяваме света. Затова определението
телекомуникационна компания непрекъснато се нуждае от ново
съдържание, от нов смисъл, от допълнителна стойност.
Ако и ти вярваш в това и си убеден, че можеш да ни помогнеш да
станем по-добри във всичко, което правим, стани част от тези над
1800 амбициозни, любопитни, знаещи и можещи хора, които движат
Yettel напред.
УПРАВИТЕЛ НА
МАГАЗИН
за гр.
Шумен
От теб бихме очаквали:
• да отговаряш за цялостната организация на работата и управлението
на магазина и екипа
• да развиваш мрежата от клиенти на Теленор, като следиш за
постигането на поставените цели на магазина
• да носиш материална отговорност за стоковата наличност в
магазина
• да вземаш бързи решения в натоварена и динамична среда
• да имаш минимум 2 години опит на подобна позиция
• Висше образование сферата на Финанси, Икономика или подобно е
предимство
• Компютърна грамотност (MS Office и Internet)
НА СВОЙ РЕД НИЕ ЩЕ ТИ ПРЕДЛОЖИМ:
Стартово брутно възнаграждение от включващо:
• Месечно възнаграждение
• Ваучери за храна
• В допълнение може да получиш неограничен брутен месечен бонус, на
база на представянето ти
•Допълнително здравно осигуряване
Ние ЗНАЕМ, че ти МОЖЕШ и ще ти ПОМОГНЕМ да станеш НАЙ-ДОБРИЯ!
Днес Yettel има повече от 1800 служители в България, оперира над
180 магазина и осигурява покритие на мобилната мрежа за над 99% от
населението на България.
Присъедини се към Yettel като ни изпратиш своя актуална
автобиография още сега.
Ще се свържем с повече информация за следващите стъпки само с
кандидатите, които сме одобрили да продължат напред след преглед на
получената автобиографията.
Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване
на приложимото законодателство за обработването на лични данни.