Ондо Солюшънс ООД
Технически сътрудник в производствена и складова база
гр. София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Технически сътрудник в производствена и складова база

гр. София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

"Ондо Солюшънс" ООД е българска компания, основана през 2020 г., предоставяща ИТ решения в земеделието. Компанията разработва продукта ONDO - високотехнологична система за автоматизирано управление на напоителния процес, прецизно торовнасяне, климат контрол и мониторинг за всички култури.

ONDO е единственото напълно българско, цялостно иновативно решение за автоматизация в земеделието, състоящо се от хардуерно устройство, което се инсталира в стопанството с интегриран специализиран софтуер.

"Ондо Солюшънс" ООД разширява своя екип от мотивирани специалисти и предлага възможности за професионална реализация в организацията. В момента търсим попълнение на екипа на позиция Технически сътрудник в производствена и складова база.

Ние сме ентусиазиран, амбициозен, талантлив и сплотен екип. Стремим се да изграждаме иновативни решения с високо качество и висока полза за клиентите.

За конкретната позиция търсим кандидат, чиято основна отговорност ще бъде поддържане на документацията, свързана с производствената ни дейност.

Ако сте мотивирани и отговорни, инициативни и комуникативни, ние ще се радваме да разгледате нашето предложение.

Отговорности

▶ Изготвяне на заявки към доставчици за необходимо оборудване след комуникация с екипа за инсталиране;
▶ Координиране на доставката на оборудване и следене дали полученото оборудване отговаря на поръчаните бройки;
▶ Заприходяване на доставните фактури в складовата система и изписване на оборудването към съответните клиенти;
▶ Стриктно следване на установените производствени процеси;
▶ Организация на складирането и разпределението на стоките в склада;
▶ Провеждане на регулярни инвентаризации и поддържане на точна складова наличност чрез специализиран софтуер;
▶ Отговорност за организацията на логистиката, окомплектоването, пакетирането и изпращането на оборудването към клиенти или вътрешни отдели;
▶ Водене на необходимата документация и отчетност за складовите операции, вкл. кореспонденция с доставчици, клиенти и вътрешни отдели;
▶ Съдействие в процеса на асемблиране на специализирано оборудване (производство на контролери, хранителни възли, метеорологични станции и др.- работа с електронни компоненти) по предварително зададени схеми;

Изисквания и необходими умения

▶ Опит в организацията на логистични и складови дейности;
▶ Личностни качества – сръчност, комуникативност, умение за работа с клиенти, гъвкавост, съобразителност и инициативност при осъществяване на контакти, динамична и мотивирана личност, стремеж към постигане на високи резултати;
▶ Висока степен на организираност, отговорност и способност за определяне на приоритети;
▶ Свидетелство за управление на МПС, категория B и минимум 2 години опит при управление на МПС;
▶ Добро владеене на английски език на работно ниво и добра компютърна грамотност (MS Office);
▶ Опит с приложни софтуерни продукти (ERP, CRM) е предимство;
▶ Придобито техническо образование е предимство;

Ние Ви предлагаме

▶ Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията;
▶ Дългосрочна заетост в бързо развиваща се и иновативна компания;
▶ Работа в екип с млади и мотивирани специалисти;
▶ Служебен лаптоп и мобилен телефон;
▶ Допълнително здравно осигуряване;
▶ Осигурено паркомясто;
▶ Конкурентно възнаграждение и мотивационни бонуси, обвързани с постигнатите резултати;

Информация за контакт

Телефон: +359876000842

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner