Адифарм
Специалист осигуряване на качеството
Sofia
full-time

Специалист осигуряване на качеството

Sofia full-time

About us

Нашият екип АДИФАРМ ЕАД е българска генерична фармацевтична компания, с голям опит в производството на лекарства. Компанията притежава модерен завод разположен на територията на гр. София, в който работи силен, опитен екип, мотивиран да постига високи резултати. Нашата ежедневна мисия е да правим качествен живота на хората. Портфолиото на Адифарм ЕАД включва над 130 продукта, представени на вътрешен и световни пазари.

Към момента, Адифарм ЕАД търси да назначи:
СПЕЦИАЛИСТ ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО
Месторабота: гр. София

Responsibilities

ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

- Поддържа ефективна система за осигуряване на качеството в пълно съответствие с ДПП и ДЛП;
- Осигурява актуална програма и извършване на обучение на персонала по ДПП;
- Осигурява и контролира процесите по валидиране и ре валидиране, квалификация на оборудването и технологиите, които се използват при производството на лекарствени продукти;
- Поддържа системата за управление на документи, участва в създаване в изготвяне и актуализиране на стандартни оперативни процедури и други документи;
- Преглед и одобрение на Спецификации, Доклади за отклонения, Контрол на промените, Атипични резултати, Резултат извън спецификация, Резултати извън граница, Резултати извън тенденция, Коригиращи и Превантивни действия, Партидни документации;
- Участва в координиране разследването на оплакванията от продукти;
- Отговаря и участва за подготовката и успешно извършване на вътрешни и външни одити, регулаторни инспекции и финализиране на CAPA доклади;
- Участва при квалифицирането на доставчици на суровини и материали; провеждането на одити на доставчици на суровини и материали;
- Инициира и участва в непрекъснати подобрения на СУК.

Requirements and necessary skills

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Образование – магистър по Фармация, Химия, Биотехнологии или други подходящи;
- Отлично владеене на писмен и разговорен Английски език. Руски език – предимство;
- Трудов стаж – минимум 3 години опит специалист Осигуряване на качеството във фармацевтична компания;
- Отлично познава ЗЛПХМ в Република България, Европейските изисквания за производство на лекарства и всички други страни, за които дружеството произвежда;
- Умения да управлява и обучава екипа;
- Стремеж към постоянно учене и развитие;
- Организираност, отговорност;
- Задължителни познания по GMP и приложими разпоредби ;
- Отлични устни и писмени комуникационни умения;
- Компютърни умения с Word/Excel;
- Опит с администрация на документи и база данни;
- Опит с разработване и внедряване на системи и стандарти.

We offer

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Интересна и предизвикателна работа;
- Нова, съвременна работна среда;
- Възможност за дългосрочна заетост;
- Възможност за професионално развитие;
- Стандартно работно време – 8,30 - 17 часа.

Ако позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, изпратете Ваша Автобиография на български език с актуална снимка.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и използвани единствено за целите на настоящия подбор.