Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е
точното място за твоята амбиция. Ти ще бъдеш важна част от нашата
мисия да предоставяме най-добрите услуги и клиентско изживяване на
милиони потребители. Заповядай в нашия изключителен технически екип
и се докосни до възможността да работиш с най-новите технологии и
да черпиш опит от най-изтъкнатите специалисти в индустрията.
Твоите отговорности ще бъдат да:
Приемаш постъпилите заявки
Извършваш проверка и анализ на детайлите в Информационните
системи
Извършваш предварителни тестове на услугата (в зависимост от
заявката и при необходимост) чрез определени WEB и други
приложения
Ескалираш/ пренасочване заявки към съответните технически екипи и
да координираш цялостния процес по разрешаване на заявките
Проследяваш статуса на заявката до нейното приключване
Изготвяш регулярни и при поискване отчети и справки за текущите
проблеми и техния статус
Спазваш и прилагаш процесите и процедурите по отношение на
разрешаването на проблемите
Комуникираш с вътрешни и крайни клиенти
От теб очакваме да:
Имаш средно техническо или висше образование, степен Бакалавър,
специалност Телекомуникации, Информационни технологии или
Радиоелектроника
Притежаваш опит при работа с клиенти, опит в кол център е
предимство
Имаш много добра компютърна грамотност (MS Office)
Имаш отлични комуникационни умения
Си клиентски ориентиран
Работа на смени на пълен работен ден (смените са в рамките от 07 -
22.00 часа)
Това, което предлагаме, е:
Много добри възможности за възнаграждение спрямо приноса и
постигнатите резултати
Приятелска и екипна атмосфера
23 дни платен годишен отпуск
1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с
работата и бъдещото развитие в компанията
Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери
за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер
за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много
други
Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна -
хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много други
Как да кандидатсваш?
Моля, натисни бутон „Кандидатстване”, за да изпратиш автобиография
за позицията не по-късно от 2 декември 2024 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на
интервю.