EVN България – Твоята енергия. Твоето бъдеще.
Специалист - администриране на търговски договори
Пловдив
длъжност на пълно работно време

Специалист - администриране на търговски договори

Пловдив длъжност на пълно работно време

Отговорности

• Обработка и алокация на входящи фактури.
• Администриране на договори с производители от възобновяеми източници.
• Следене и анализ на тенденциите в присъединяването и изкупуването на ел. енергия от възобновяеми източници.
• Участие в проекти по дигитализиране на работа на екипа.

Изисквания и необходими умения

• Завършено висше образование в специалности със следната насоченост: административна - бизнес/публична администрация; юридическа; счетоводна/икономическа;
• Поне 1 година опит и умения в работа със счетоводни и нормативни документи;
• Опит в изготвяне и оформяне на фирмени документи/справки;
• Добро владеене на английски език;
• Отлично владеене на MS Office. Опит с CRM, ERP или счетоводна сситема са предимство;
• Работа в екип и отлични комуникативни умения;
• Стриктно спазване на срокове;
• Аналитичност и умение за взимане на самостоятелни решения.



Информираме Ви, че дружествата от групата на EVN България са администратори на лични данни по смисъла на Общия регламент за защита на данните и Закона за защита на личните данни. Обработването на Вашите лични данни е с цел подбор на персонал и е на основание на предприемане на стъпки по искане от субекта на данните (т.е. Вие) преди сключването на договор. Срокът на съхранение е шест месеца след приключване на подбора. Събирането на личните данни е изискване при подбор на персонала и непредоставянето им ще доведе до невъзможност за следващи действия от страна на дружествата. Можете да се запознаете с нашата Декларация за поверителност на дружествата от групата на EVN България за кандидати за работа на сайта на компанията.

Ние Ви предлагаме

• Работа в утвърдена и стабилна международна компания;
• Възможност да надградите своите професионални компетенции и да черпите знания от опитни експерти;
• Установени правила и корпоративни стандарти, екипен дух и подкрепяща среда;
• Въвеждащо обучение, индивидуален план за работа и личен ментор, който ви подпомага в навлизането в работните процеси, стандарти и фирмена култура;
• Богат пакет от допълнителни придобивки:
• Ваучери за храна;
• Допълнителни средства за Коледа, Великден, лятна почивка и др.
• Допълнителна здравна осигуровка за сметка на работодателя и възможност за здравна застраховка на семейството на преференциални цени;
• Допълнително пенсионно осигуряване за сметка на работодателя;
• Карти за спорт на преференциална цена;
• Вътрешни и външни обучения, тимбилдинги и екипни мероприятия.
• Гъвкаво работно време и възможност за съвместяване на работа от офиса с работа от вкъщи.

Ако виждате в това предложение възможност за следващата крачка в своето професионално развитие, индикирайте ни своя интерес, като ни изпратите подробна автобиография през бутона „Кандидатствай“ не по-късно от 1 август 2025 г.


Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.