- Обработка на поръчки в онлайн магазина;
- Организира работата по обогатяване на продуктовото съдържание в
сайта;
- Подпомага и координира всички действия по актуализиране на
информацията в онлайн магазина;
- Канализира и обобщава обратната връзка за необходимите промени за
продуктовата информация в онлайн магазина;
- Създаване и поддържане на бази данни, свързани с онлайн
продажбите;
- Отговаря за организацията и навременното изпълнение на клиентски
поръчки;
- Приема входящи телефонни обаждания и поддържа връзка с
клиенти;
- Осъществява връзка с клиентите и по основни канали за комуникация
- e-mail, Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp;
- Професионално консултиране на клиентите относно продуктите,
предлагани от фирмата;
- Изготвяне на оферти, съгласно предварително уточнените изисквания
на клиента.
Телефон: 0884717777