Лидл България ЕООД & КО. КД
Сътрудник Администриране на персонала (м/ж)
София
длъжност на пълно работно време

Сътрудник Администриране на персонала (м/ж)

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията


С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече над 14 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.

Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати професионалисти, не се колебай и кандидатствай сега!

За нашия офис в гр. София търсим:

Сътрудник Администриране на персонал (м/ж)


Какво ще правиш?
Изготвяш и оформяш документи, свързани с трудовите правоотношения на служителите – назначаване, преназначаване, освобождаване и въвеждаш информацията в специализиран софтуер за администриране на персонала;
Въвеждаш и поддържаш лични данни за служителите в специализиран софтуер за администриране на персонала;
Въвеждаш отчети за командировка на служителите в специализиран софтуер за администриране на персонала;
Изготвяш удостоверения и служебни бележки;
Изготвяш, поддържаш и архивираш личните досиета на служителите.

Какво очакваме от теб?
Имаш завършено средно образование с икономически профил, предимство е завършено висше икономическо образование;
Притежаваш опит на подобна позиция;
Познаваш действащото трудово законодателство;
Имаш отлична компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel/, познаваш и ползваш специализиран софтуер в областта на администрирането на трудовите правоотношения /предимство е познаването на SAP HR модул/;
Умееш да поставяш приоритети и да спазваш срокове;
Отличаваш се с висока прецизност и внимание към детайла, организираност, умения за работа в екип и конфиденциалност;
Показваш способност и желание за надграждане на знанията;
Притежаваш гъвкавост и умееш да работиш в динамична среда.
Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени часове;
Допълнително здравно застраховане;
Карта Мultisport на преференциална цена;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Великденски бонус;
Коледен бонус;
Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Работно място – Бизнес парк София, предстоящо преместване в Garitage Park

Кандидатствай онлайн сега!

Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяйте да я изпратите;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочете актуален телефонен номер;
Всички кандидати ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.

Лидл България гарантира:

Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните данни според новата регулация на ЕС и действащото българско законодателство.

*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.

Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.