Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е
точното място за твоята амбиция. Ние предоставяме съвременни
телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите
професионални стандарти. Заповядай в нашия изключителен технически
екип и се докосни до възможността да работиш с най-новите
технологии и да черпиш опит от най-изтъкнатите специалисти в
индустрията.
КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ТВОИТЕ ОТГОВОРНОСТИ?
Контролира за коректното идентифициране и ескалиране на проблеми и
инциденти в Мобилната мрежа за достъп и Опорните мрежи за глас и
данни на Виваком;
Координира процесите по отстраняването на инцидентите с останалите
участващи звена;
Подсигурява успешното интегриране на нови членове в екипа и
развитието на останалите;
Отговаря за различни рапорти за представянето на екипа и следи за
спазването на договорени KPI/SLA
КАКВИ СА НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ?
Висше техническо образование в сферата на телекомуникациите или
информационните технологии;
Опит и познания вМобилните и Опорни мрежи;
Добро ниво на ползване на английски език - писмено и говоримо
Комуникативност и умения за ръководене на работа в екип
Проактивност и аналитичност
КАКВО ТИ ПРЕДЛАГАМЕ?
Конкурентно възнаграждение с възможност за годишен бонус спрямо
представянето ти
Приятелска и екипна атмосфера
Възможност за работа от вкъщи в хибриден режим на работа
23 дни платен годишен отпуск
1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с
работата и бъдещото развитие в компанията
Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери
за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер
за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много
други
Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна -
хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много
други
Начин на кандидатстване:
Моля, натисни бутон „Кандидатстване”, за да изпратиш автобиография,
не по-късно късно от 1 януари 2025 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на
интервю.