• Координиране и ръководене на екип Администриране на персонала,
включително разпределяне на задачите и мониторинг на
изпълнението.
• Осигуряване на ефективно и точно изпълнение на всички
административни процеси, свързани с персонала, като например
назначаване, прекратяване, промени в трудово-правните отношения и
др.
• Поддържане и актуализиране на всички необходими документи,
свързани с персонала, в съответствие с вътрешните политики и
законодателството.
• Предоставяне на консултации и подкрепа на служителите и
ръководителите относно трудовото законодателство, вътрешните
политики и процедури.
• Своевременно оптимизиране на процесите, когато е необходимо.
Търсене на решения за автоматизация и дигитализация на процесите.
Иницииране и участие в проекти за подобрения.
• Взаимодействие с държавни институции, партньори, доставчици.
• Организиране и провеждане на обучения за нови служители и
настоящи членове на екипа в областта на администрирането на
персонала.
• Изготвяне на редовни доклади и анализи за дейностите на екипа и
работата на персонала.