1. Посреща и обслужва клиенти в търговския обект и предлага
информация и консултации във магазина на фирмата.
Трудови задачи и задължения, характеризиращи описанието на
длъжността:
2. Помага на клиентите при избора на стоки, като се съобразява с
техните изисквания.
3. Поддържа работното си място в подходящ за работа с клиенти
търговски вид.
4. Аранжира стоките на работното си място.
5. Извършва необходимите действия по оформяне на документите,
свързани с покупко-продажбите на предлаганите в обекта стоки,
приема парични суми и връща ресто при заплащане в брой.
6. Преди отварянето и след затварянето за клиенти на магазина
хигиенизира търговската площ на обекта.
7. При отсъствие на управителя приема доставки за заявени стоки и
следи съответствието на поръчаните и доставените видове, марки и
количества.Извършва заплащане на доставените стоки и приема
съответните документи за това.
8.Информира управителя за повишен интерес от страна на клиентите
към определени стоки и за изчерпване на складовите наличности.
9. Приема постъпили рекламации от клиенти и информира управителя на
обекта за тях.
10.При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка
с изпълнение на длъжността.