EVN България – Твоята енергия. Твоето бъдеще.
Офис мениджър (по заместване)
Пловдив
длъжност на пълно работно време

Офис мениджър (по заместване)

Пловдив длъжност на пълно работно време

Отговорности

- Организирате и координирате цялостната административна дейност в офиса.
- Предоставяте административна подкрепа на висшия мениджмънт на дружеството.
- Комуникирате активно с институции и всички организационни единици вътре в компанията.
- Събирате и обобщавате информация и подготвяте презентации за мениджмънта.
- Обработвате кореспонденция, вкл. на английски или немски езици.
- Извършвате писмени и устни преводи по време на бизнес срещи, презентации и други.
- Посрещате и настанявате гости в офиса.
- Отговаряте за изправността и функционирането на техническото оборудване в офиса.
- Изпълнявате и други административни и офис задачи, когато е необходимо.

Изисквания и необходими умения

- Висше образование;
- Минимум две години опит в административни и/или офис дейности;
- Отлични умения за работа с MS Office 2010 (Word, Excel, Power Point);
- Отлично владеене на английски език; добро владеене на немски е силно предимство;
- Отлични комуникативни умения, дипломатичност и такт;
- Нагласа и умения за екипна работа;
- Умения за организиране и приоритизиране на задачите.



Информираме Ви, че дружествата от групата на EVN България са администратори на лични данни по смисъла на Общия регламент за защита на данните и Закона за защита на личните данни. Обработването на Вашите лични данни е с цел подбор на персонал и е на основание на предприемане на стъпки по искане от субекта на данните (т.е. Вие) преди сключването на договор. Срокът на съхранение е шест месеца след приключване на подбора. Събирането на личните данни е изискване при подбор на персонала и непредоставянето им ще доведе до невъзможност за следващи действия от страна на дружествата. Можете да се запознаете с нашата Декларация за поверителност на дружествата от групата на EVN България за кандидати за работа на сайта на компанията.

Ние Ви предлагаме

- Срочен договор по заместване;
- Отлични условия на работа и пакет от придобивки:
- Здравна застраховка за сметка на работодателя за всеки сътрудник, както и здравна застраховка за членове на семейството на преференциални цени.
- Допълнително доброволно пенсионно осигуряване за сметка на работодателя.
- Система за гъвкаво работно време и възможност за работа от разстояние.
- Карта за спорт на преференциални цени (Мултиспорт/Coolfit).
- Фирмени обучения, тимбилдинги, спартакиади и др.
- Бизнес офис в центъра на столицата, близо до метростанция;
- Внимание и пълно съдействие от екипа в периода на въвеждане.

Ако тази позиция представлява интерес, не се колебайте да изпратите своите документи през бутона Кандидатствай.

Срок за кандидатстване: 14.10.2024 г.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner