Създадена през 2010 г., Goodwill Consulting Ltd. е ключов участник
в международната консултантска група Goodwill Consulting, която
оперира в Централна Европа. Специализирана е в европейско
финансиране, донорски програми и грантови схеми. Българският филиал
е признат със своята експертност, професионализъм и сплотен екип,
създавайки силно име в бранша. През последните 14 години играем
ключова роля в подпомагането на стартъпи, иновативни компании,
малки и средни предприятия, както и големи корпорации в България.
Нашият успех се дължи на екип от квалифицирани бизнес консултанти с
обширен опит в подготовката и изпълнението на проекти.
За централния офис на дружеството търсим да назначим Офис мениджър.
• Осъществява комуникация по телефон и електронна поща;
• Регистрира входяща и изходяща писмена кореспонденция;
• Систематизира и предава получените документи към съответните
отдели;
• Координира документооборота между офисите в страната;
• Изготвя писма и друга кореспонденция;
• Въвежда информация в досиетата на клиентите в СРМ системата на
дружеството;
• Поддържа списък с необходимите офис консумативи и се грижи за
своевременното им осигуряване (копирна хартия, тонер, вода, кафе и
др.)
• При необходимост подпомага процеса по издаване на фактури.