Информационно обслужване АД
Мениджър акаунт продажби
София
длъжност на пълно работно време

Мениджър акаунт продажби

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Понастоящем имате възможността да се присъедините към нашия екип на позицията Мениджър акаунт продажби.

В какво се състои работата?
- Ежедневна комуникация и връзка между Информационно обслужване и клиентите й;
- Фокусиране върху нуждите на клиентите, с цел бързото и ефективното им покриване;
- Развиване и поддържане на добри взаимоотношения с клиентите;
- Управление на клиентски акаунти, включително преговори при сключване на договори и споразумения;
- Отговаряне на клиентски запитвания и идентифициране на нови бизнес възможности сред съществуващи и нови клиенти;
- Връзка с междуфункционални вътрешни екипи (включително отдели за управление на проекти и развитие на продукти и услуги);
- Ясна комуникация свързана с напредъка на месечна/тримесечна база инициативи на вътрешни и външни заинтересовани страни;
- Подпомагане при определянето на обхвата и целите на проектите, включвайки всички заинтересовани страни и осигурявайки техническа възможност;
- Поддържа здравословна комуникация с екипа и клиентите;
- Идентифицира и управлява рисковете и възможностите, свързани с всеки проект, и работи с мениджърския екип за тяхното намаляване и преодоляване;
- Управлява промените в обхвата, бюджета и графика на проектите.

Какви умения и квалификации трябва да имате?
- 1+ години опит в управлението на клиенти или управлението на проекти;
- Способност за комуникация, представяне и влияние върху ключови заинтересовани страни на всички нива на организацията, включително изпълнителни;
- Способност за ръководене на няколко проекта едновременно при задълбочено внимание към детайла;
- Отлични способности за слушане, преговори и презентиране;
- Отлични комуникационни умения и умения за водене на писмена кореспонденция;
- Опит в предоставянето на решения, ориентирани към нуждите клиента;
- Опит в работата със CRM софтуер се счита за предимство;
- Техническата грамотност в областта на ИТ и лицензионните политики се счита за предимство;
- Опит в среда с висок интензитет на работа се счита за голямо предимство;
- Университетска степен в областта на Бизнес администрация, Продажби или друга сходна област.

Защо Информационно обслужване?
Ще имате възможност да участвате в проекти от национално значение и да бъдете част от дигиталното бъдеще и трансформация на България.

Какво допълнително ще получите, ако се присъедините към нас?
- Допълнителна здравна застраховка, която покрива и стоматологична помощ;
- Карта за градски транспорт за всички линии;
- Бонус програма при препоръчване на колега;
- Програма за развитие на умения и обучения;
- Работа в екип с висококвалифицирани водещи специалисти;;
- Специално разработена програма „Дипломиране“;
- Кафе и свежи плодове в офиса;
- Атрактивна офис локация.

Ако сте заинтригувани от тази позиция, моля изпратете вашето CV. Ще се свържем с одобрените кандидати за интервю.