Понастоящем имате възможността да се присъедините към нашия екип на
позицията Мениджър акаунт продажби.
В какво се състои работата?
- Ежедневна комуникация и връзка между Информационно обслужване и
клиентите й;
- Фокусиране върху нуждите на клиентите, с цел бързото и
ефективното им покриване;
- Развиване и поддържане на добри взаимоотношения с клиентите;
- Управление на клиентски акаунти, включително преговори при
сключване на договори и споразумения;
- Отговаряне на клиентски запитвания и идентифициране на нови
бизнес възможности сред съществуващи и нови клиенти;
- Връзка с междуфункционални вътрешни екипи (включително отдели за
управление на проекти и развитие на продукти и услуги);
- Ясна комуникация свързана с напредъка на месечна/тримесечна база
инициативи на вътрешни и външни заинтересовани страни;
- Подпомагане при определянето на обхвата и целите на проектите,
включвайки всички заинтересовани страни и осигурявайки техническа
възможност;
- Поддържа здравословна комуникация с екипа и клиентите;
- Идентифицира и управлява рисковете и възможностите, свързани с
всеки проект, и работи с мениджърския екип за тяхното намаляване и
преодоляване;
- Управлява промените в обхвата, бюджета и графика на
проектите.
Какви умения и квалификации трябва да имате?
- 1+ години опит в управлението на клиенти или управлението на
проекти;
- Способност за комуникация, представяне и влияние върху ключови
заинтересовани страни на всички нива на организацията, включително
изпълнителни;
- Способност за ръководене на няколко проекта едновременно при
задълбочено внимание към детайла;
- Отлични способности за слушане, преговори и презентиране;
- Отлични комуникационни умения и умения за водене на писмена
кореспонденция;
- Опит в предоставянето на решения, ориентирани към нуждите
клиента;
- Опит в работата със CRM софтуер се счита за предимство;
- Техническата грамотност в областта на ИТ и лицензионните политики
се счита за предимство;
- Опит в среда с висок интензитет на работа се счита за голямо
предимство;
- Университетска степен в областта на Бизнес администрация,
Продажби или друга сходна област.
Защо Информационно обслужване?
Ще имате възможност да участвате в проекти от национално значение и
да бъдете част от дигиталното бъдеще и трансформация на
България.
Какво допълнително ще получите, ако се присъедините към нас?
- Допълнителна здравна застраховка, която покрива и стоматологична
помощ;
- Карта за градски транспорт за всички линии;
- Бонус програма при препоръчване на колега;
- Програма за развитие на умения и обучения;
- Работа в екип с висококвалифицирани водещи специалисти;;
- Специално разработена програма „Дипломиране“;
- Кафе и свежи плодове в офиса;
- Атрактивна офис локация.
Ако сте заинтригувани от тази позиция, моля изпратете вашето CV. Ще
се свържем с одобрените кандидати за интервю.