Bell Career
Главен счетоводител и ръководител екип
Варна
full-time

Главен счетоводител и ръководител екип

Варна full-time

About us

Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска компания в сферата на човешките ресурси в гр. Варна. Нашите партньори са локализирани в България, Германия и Скандинавия.

За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим Главен счетоводител и ръководител екип за град Варна.

• Искате да работите в екип от професионалисти, които са готови да споделят опита си с Вас?
• Имате желание да постигате високи професионални резултати?
• Готови сте да се учите от най-добрите и да станете такъв?

Ако отговорът на тези въпроси е ДА, то тази позиция е точно за Вас!

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:

Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.

Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.

Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.

Responsibilities

• Годишно счетоводно и данъчно приключване;
• Обработка на заплати и изготвяне на всички съпътстващи документи;
• Изготвяне на документи за данъчни проверки и ревизии;
• Изготвяне на справки, отчети, декларации, уведомления, свързани с отчетността на клиентите;
• Обработка на текуща счетоводна информация;
• Прилагане и надграждане на вътрешните стандарти за качество;
• Осъществяване на комуникацията с клиентите;
• Управление и развитие на екип от счетоводители, асистент счетоводители;
• Консултиране на членовете на екипа по финансово – счетоводни и данъчни въпроси.

Requirements and necessary skills

• Висше образование специалност „Финанси“, „Счетоводство и контрол“ или друга подходяща икономическа специалност;
• Професионален опит на подобна позиция – минимум 4 години;
• Отлично познаване на нормативната база в областта на счетоводната отчетност, данъчното и трудово законодателство;
• Владеене на чужд език – английски/немски;
• Познаване на специфични софтуери за счетоводна обработка и администриране на работна заплата;
• Високо ниво на лична организираност – умения за справяне с многобройни отговорности, способност да планира, организира и контролира работните си ангажименти;
• Умения за управление на малък екип;
• Високо ниво на организираност и своевременно изпълнение на поставените задачи;
• Желание за постигане на високи професионални резултати.

We offer

• Конкурентно заплащане;
• Трудов договор за пълен работен ден;
• Ваучери за храна;
• Участие в система от допълнителни бонуси (осигурено обучение в избрана от служителя сферата);
• Допълнителни социални придобивки;
• Възможност за индивидуално определяне на работния ден;
• Обучение и участие във фирмени семинари и тиймбилдинги;
• Работа в приятелска обстановка с епик от професионалисти.

Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да израствате професионално като се учите от най-добрите, не се колебайте, подайте своята актуална автобиография.