„Главен експерт“ в дирекция „Специфична одитна дейност“ на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“
гр. София
длъжност на пълно работно време
От 3000 до 4000 лв.

„Главен експерт“ в дирекция „Специфична одитна дейност“ на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“

гр. София длъжност на пълно работно време От 3000 до 4000 лв.

Отговорности

Главният експерт подпомага извършването на одитни ангажименти, като изпълнява процедури в съответствие с приложимите европейски и български нормативни актове, указания на Европейската комисия и одитни наръчници на ИА ОСЕС, съгласно годишния одитен план на Агенцията и/или заповедта за одитния ангажимент; Участва в извършването на проверки, свързани с възлагането на обществени поръчки, както и за спазването на правилата за предоставяне на държавна помощ и хоризонталните принципи за фондовете, в т. ч. за „ненанасяне на значителни вреди“; Документира резултатите от извършените проверки и контролни листове и други работни документи, създадени на електронен носител, съхранява ги и ги предоставя по електронен път за извършване на контрол на качеството. Изготвя становища по правни въпроси, възникнали в хода на одитната дейност и др.

Изисквания и необходими умения

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- степен на образование: висше - минимална образователна степен „магистър“;
- присъден ранг: III младши или
- професионален опит: 3 години.

2. Допълнителни изисквания за длъжността, определени въз основа на компетентностите, които са необходими за експертни длъжности в администрацията:
• висше образование, образователна степен „магистър“ по специалност „Право“ и придобита юридическа правоспособност;
• минимален професионален опит - 3 години професионален опит;
• опит в областта на обществените поръчки и/или изпълнението на проекти;
• добро владеене на английски език - писмено и говоримо на ниво, позволяващо разбирането на професионални материали /отличното владеене е предимство/;
• умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet.

Ние Ви предлагаме

Обявената длъжност се заема по служебно правоотношение, чрез конкурс, по реда на Закона за държавния служител.

Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ и интервю.

Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/). Забележка: Българските граждани, които са отбелязали в заявлението, че са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПДМСл;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател а документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага);
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или от други еквивалентни документи);
- Копия на документи, удостоверяващи придобития ранг (ако има такива);
- Автобиография.

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник, в срок до 08.11.2024 г., в сградата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” на ул. „Славянска” № 4, гр. София, стая № 501, ет. 5 - всеки работен ден от от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа, или по електронната поща на електронен адрес: aeuf@minfin.bg, като в този случай заявлението и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Списъци и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ (www.aeuf.minfin.bg), рубрика „Кариери“.

Размер на основната заплата за длъжността: от 933 лв. до 3840 лв. (при назначаване основната заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).

Информация за контакт

Телефон: 02 98595211