Лидл България ЕООД & КО. КД
Експерт Управление на възнагражденията (м/ж)
София
длъжност на пълно работно време

Експерт Управление на възнагражденията (м/ж)

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

С над 120 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече над 11 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.

Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати професионалисти, не се колебай и кандидатствай сега!

За нашия офис в гр. София търсим:

Експерт Управление на Payroll процеси (м/ж)


Какво ще правиш?
Подсигуряване на пълнота и коректност на данните, свързани с планиране и отчитане на работните времена при изготвяне на ведомостта и произтичащите от нея изисквания за документация;
Анализи и отстраняване на грешки в рамките на процеса по подготовка на ведомостите за изплащане на възнагражденията;
Подготовка на отчети/справки по отношение на заплати, допълнителни плащания, удръжки, отсъствия;
Изготвяне на доклади за ръководството на компанията;
Подготовка и предоставяне на изискващата се съгласно действащото законодателство информация към НОИ, НАП и др. институции;
Анализиране на казуси в рамките на работния процес и предлагане на възможни решения;
Анализ и генериране на идеи за оптимизация на ТРЗ дейностите;
Изготвяне на вътрешни правила и процедури, свързани с ТРЗ дейностите.
Обработка, изчисляване и цялостно администриране на възнагражденията, вкл. изготвяне и поддържане на необходимата документация за ограничена категория служители;

Какво очакваме от теб?
Завършено висше образование;
Минимум 3 години опит на сходна длъжност;
Детайлно познаване на действащото трудово, данъчно и осигурително законодателство и специфики при СИРВ
Английски език на добро работно ниво;
MS Excel на ниво напреднал;
Опит с ТРЗ софтуер, познания по SAP HR ще се считат за предимство;
Много добри комуникационни и организационни умения;
Ориентираност към постигането на най-добри резултати;
Отлична способност за сътрудничество с други хора.

Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна в размер на 200 лв./месечно;
Допълнително здравно застраховане;
Карта Мultisport на преференциална цена;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Коледен бонус;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Работно място – Бизнес парк София.


Кандидатствай онлайн сега!

Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяйте да я изпратите;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочете актуален телефонен номер;
Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.

Лидл България гарантира:

Коректно отношение;
Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните данни според новата регулация на ЕС и действащото българско законодателство.

*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.

Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.