С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България
вече над 14 години затвърждава водещата си позиция като отговорен
инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за
пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение
и честност, които определят нашите действия и начин на
общуване.
Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и
усмихнати професионалисти, не се колебай и кандидатствай сега!
За нашия офис в гр. София търсим:
Експерт Администриране на персонала (м/ж)
Какво ще правиш?
Създаване и актуализиране на фирмени политики и процедури в
съответствие с българското законодателство и целите на компанията,
подсигуряване на спазването им;
Анализ и предлагане на оптимизации на дейностите, свързани с
администрирането на персонала;
Организиране, координиране и приоритизиране на ежедневната работа
на екипа и всички дейности, свързани с цялостния процес по
администриране на персонала, в т.ч. назначаване, преназначаване,
освобождаване на служители, системна обработка на отчети за
командировка, ваучери за храна;
Анализиране на казуси в рамките на работния процес и предлагане на
възможни решения;
Подготовка на различни отчети/справки във връзка с персонала на
компанията;
Подготовка и предоставяне на изискващата се съгласно действащото
законодателство информация към НОИ, НАП, ГИТ и др. институции;
Системна обработка на назначавания, преназначавания и
освобождавания на служители, на командировъчни отчети и на ваучери
за храна, вкл. изготвяне и поддържане на необходимата документация
за служители, попадащи към определено ръководно ниво.
Какво очакваме от теб?
Завършено висше образование;
Минимум 8 години опит на сходна длъжност в международна
компания;
Детайлно познаване на действащото трудово законодателство;
Английски език на добро работно ниво;
MS Excel и MS Word на ниво напреднал;
Опит със софтуер за управление на възнагражденията. Познания по SAP
HR ще се считат за предимство;
Много добри комуникационни и организационни умения;
Ориентираност към постигането на най-добри резултати;
Отговорност и внимание към детайла;
Отлична способност за сътрудничество с други хора.
Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно
развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени
часове;
Допълнително здравно застраховане;
Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни
психологически, финансови и правни консултации
Карта Мultisport на преференциална цена;
25 дни платен годишен отпуск;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в
компанията;
Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв.
бруто;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви
до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за
служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Великденски бонус;
Коледен бонус;
Работно място: гр. София, Геритидж парк.
Кандидатствай онлайн сега!
Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена
автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален
телефонен номер;
Всички кандидати ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях
имейл.
Лидл България гарантира:
Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС
и българското законодателство.
*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.
Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в
компанията.