Асистент мениджър на събития/Организатор събития и Sales на събития
Бургас
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Асистент мениджър на събития/Организатор събития и Sales на събития

Бургас длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Архитектура и строителство, Недвижими имоти, Туризъм, Хотели и ресторанти, Събития

Отговорности

• Подпомага и инициира планирането, организирането и координирането на различни събития (конференции, семинари, уъркшопи, фирмени събития) в нашите конферентни зали и coworking пространство.
• Разработва и изпълнява стратегии за продажби и маркетинг на събитията.
• Поддържа връзка с клиенти, партньори и доставчици за осигуряване на висококачествени услуги и материали.
• Привлича нови клиенти и поддържа отношения с настоящите.
• Подпомага организирането и управлението на логистиката по време на събитията.
• Създава и поддържа база данни с потенциални и съществуващи клиенти.

Изисквания и необходими умения

• Висше образование в областта на маркетинга, мениджмънта или свързана специалност.
• Опит в организацията и продажбите на събития е предимство
• Отлични комуникационни и организационни умения.
• Умение за работа под напрежение и спазване на крайни срокове.
• Владеене на английски език – писмено и говоримо.
• Креативност и способност за генериране на иновативни идеи.
• Познания за управление на бюджети.
• Внимание към детайла и умение за работа в екип.

Ние Ви предлагаме

• Конкурентно възнаграждение.
• Възможности за професионално развитие и обучения.
• Приятелска и подкрепяща работна среда в сърцето на Бургас.
• Модерно и уютно работно място в Central Park Coworking & Conference Center.