Календарът със събития на JobTiger за 2025-а година започва с HR Industry на 6 февруари
Най-очакваното събитие за всички в сферата на човешки ресурси - HR Industry ще се проведе на 6 февруари 2025 г. в Интерпред – СТЦ София.

HR Industry събира на едно място топ компаниите на HR пазара и дава на всички посетители възможност само в рамките на един ден да се запознаят с новости и тенденции, които ще определят работата в бранша през цялата година.

Запазете Вашето място с Фирмен щанд и добавете презентация към участието си - тук.

Повече информация можете да намерите на сайта на събитието – тук.

Звездният четвъртък на HR бранша за следващата година идва с горещо предложение за супер ранно записване. Това важи и за всички останали събития от календара:

Национални дни на Кариерата 2025 през април – София, Велико Търново, Русе, Габрово, Пловдив и Варна.

Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2025 през октомври – София, Габрово, Пловдив, Варна.

Дни на кариерата - Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти 2025 - 18 ноември в УНСС.

Условия за Супер ранно записване:
Преференциалните цени за участие в събитията за 2025-та с 20% отстъпка са валидни, в случай че направите регистрация и плащане до 30 септември 2024 г.

Предложение от JobTiger:
През годините се убедихме, че комбинирането на offline и online активности за комуникация на работодателската марка дава отлични резултати. Затова Ви насърчаваме да закупите участия в събитията на JobTiger в комбинация с Employer Branding профил на JobTiger.bg за една календарна година.

Оставаме на разположение:
T: +359 882 406 773
+359 882 364 456
+359 884 070 906
+359 884 505 609
E: events@jobtiger.bg
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Есенният полусезон събития на JobTiger стартира с HR Weekend!

Двадесет и деветото издание на HR Weekend на JobTiger ще се проведе на 25 - 27 септември 2024 г. в Гранд Хотел „Княз Павел“, гр. Павел баня.

Тазгодишната традиционна конференция на HR общността ще бъде посветена на темата „Времената се менят“. За дискусионната част сме избрали най-актуалните въпроси и казуси в областта на управлението на човешките ресурси.

Гергана Раковска ще модерира дискусията на тема „Психичното здраве и опазването му на работа“. От 2007 година Гергана е председател на Фондация на бизнеса за образованието. Към нея ще се присъедини Мария Титополу, управляващ собственик на Лот-Консулт.

Ето и темите в програмата:
  • Уникалната за човешката история ситуация, в която пет поколения работят заедно;
  • Diversity and inclusion през призмата на включване на 55+ хората;
  • Психичното здраве и опазването му на работа.
В края на работните сесии сме предвидили време за networking, както и традиционното за формата мероприятие изненада.

HR Weekend е събитие, предназначено за всички действащи HR специалисти от бизнеса и консултанти в областта. Участниците в него имат възможност не само да се запознаят с най-новите тенденции и практики, но и да обменят опит и идеи с колеги от бранша в неформална обстановка, изпълнена с добро настроение.

Нямаме търпение да се срещнем на живо в Гранд Хотел „Княз Павел“. Каним ви да станете част от един вдъхновяващ есенен HR Weekend и заедно да намерим решения за по-добра работна среда.

Повече подробности за събитието тук.

Регистрация можете да направите тук.

Очакваме ви!
Продължават записванията за Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг през октомври

С участието си в Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг, компаниите не само увеличават своите възможности за намиране на таланти, но също така укрепват своето присъствие в индустрията и разширяват мрежата си от професионални контакти.

И тази година браншовото събитие ще се проведе в четири града през октомври и ще събере на едно място работодателите и търсещите кариерна реализация в секторите ИТ, телекомуникации и аутсорсинг.

Датите и локациите са:
  • София – 12 октомври 2024 г., Хотел „Маринела“;
  • Габрово – 17 октомври 2024 г., Технически университет;
  • Пловдив – 19 октомври 2024 г., Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
  • Варна – 22 октомври 2024 г., Хотел-галерия „Графит“.
Защо да се включите точно в това събитие?
  • Това е отлична възможност за наемане на нови служители и стажанти за вашите екипи;
  • Помага за укрепване на марката на работодателя и за представяне на фирмената култура пред най-младите на пазара на труда;
  • За да бъдете част от разпознаваем форум с дълга история на провеждане.
За повече информация и регистрации посетете сайта на събитието.

За възможности за спонсорско позициониране вижте тук.

За въпроси:
e: events@jobtiger.bg
t: +359 882 364 456; +359 884 505 609; +359 882 406 773; +359 884 070 906
Свободните щандовете за Дни на кариерата в УНСС през ноември намаляват

Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти ще се състои през ноември и четири месеца преди неговото провеждане в края на годината има само 17 свободни щанда. Регистрацията за събитието предоставя отлична възможност на компаниите да се включат и да представят своите свободни позиции пред студентите на университета.

Събитието предлага директен контакт с млади професионалисти посредством мястото на провеждане, а именно фоайето на университета и изобщо не е изненадващо, че е почти разпродадено. Разгледайте свободните места.

Регистрирайте се за участие тук.
Forbes HR & Employer Branding Forum - ранни регистрации на преференциални условия

Второто годишно издание на Forbes HR & Employer Branding Forum отново ще събере в една зала над 300 експерти в областта на човешките ресурси и работодателската марка. Форумът ще се проведе на 25 септември, а негов домакин ще бъде JoyStation.

На сцената на събитието водещи представители на общността ще споделят своите успешни практики и ще обсъдят бъдещето на индустрията в контекста на технологичната революция. На фокус ще бъдат стратегиите за развитие на човешкия капитал, привличането на таланти и инструментите за автоматизация на HR процеси.

Не пропускайте възможността да се присъедините към знаковото събитие на най-големия бизнес медия бранд в света. Възползвайте се от преференциалните условия за закупуване на билет „Ранна регистрация“. Местата са ограничени.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Запазеното търсене на JobTiger.bg – възможност за търсещите работа да получават по имейл подбрани обяви, отговарящи на техните критерии за търсене

Всички потребители, които си търсят нова работа на сайта JobTiger.bg, могат да се възползват от функционалността „Запазено търсене“, която ги улеснява в процеса, изпращайки ежедневно новите обяви директно по имейл. Това може да се случи със или без регистрация на сайта в няколко лесни стъпки:

    1. Отидете на начална страница на JobTiger.bg и направете търсене сред обявите;
    2. Изберете желаните от вас критерии или ключови думи;
    3. Посочете еmail за своето известие по Запазено търсене и натиснете бутона „Запази“.

    Нашият софтуер ще преглежда новите обяви по запазените от вас критерии и ще ви ги изпраща веднъж дневно.

    Запaзeно търсене е услуга, която е активна в продължение на 6 месеца, след което автоматично бива деактивирана. За да продължите да получавате известия за обяви по email след този период, е необходимо да запазите ново търсене и наново да въведете вашия email адрес.

    Обръщаме внимание, че можете да създавате различни Запазени търсения, по които да активирате имейл известия. Така ще можете да получавате обявите за работа, филтрирани по разнообразни критерии.
Включете се като партньор във Втория сезон на Младежка Академия за Кариера (МАК) и привлечете най-будните и активни младежи

За втора година JobTiger, ISIC и Фондация на бизнеса за образованието обединяват сили в Младежка Академия за Кариера (МАК) – програма, която подпомага младите хора при придобиването и развитието на различни умения, които иначе отнемат години професионален опит и често остават недостижими за голяма част от представителите на новото поколение.

МАК е обучителна програма, предоставяща курсове за придобиване на най-ценните кариерни умения, които трябва да притежават младите хора в наши дни. Посредством обучителни курсове и менторство от водещи компании в България, студенти и младежи имат възможността да придобият и надградят редица умения за успешно кариерно развитие.

През изминалия сезон на Младежка Академия за Кариера се включиха над 350 младежи от цялата страна. Част от успешно завършилите ни курсисти са възпитаници на университети в София, Пловдив, Варна, Благоевград и други.

Каним ви, като социално отговорна и бързо развиваща се компания, да се включите като партньор във втория сезон на Младежката академия за кариера.

Защо да се включите?

МАК е стъпалото, което подготвя младежите за реалния свят и ги поставя на нивото, което работодателите очакват от тях.

Със своето участие:
  • повлиявате пряко на развитието на редица умения сред курсистите;
  • имате ексклузивен достъп до най-будните и проактивни студенти и младежи в страната;
  • подобрявате позиционирането си като работодател и социално-отговорна компания пред активните и инициативни млади хора
Какво получавате?
  • достъп до всички успешно завършили академията;
  • възможност за добавяне на собствени курсове, които да подготвят курсистите директно за работа във Вашата компания;
  • възможност за допълнителни срещи и комуникация с курсистите;
  • възможност за излъчване на собствени служители като ментори в академията (а при необходимост – и обучение за ментори за всеки включен служител.
И това е само малка част от възможностите за участие в МАК.

За въпроси и допълнителна информация оставаме на ваше разположение:

e-mail: yca@jobtiger.bg

тел.: +359 882 406 773
+359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 884 505 609
Трябват ли ви данни за заплати, когато назначавате, обсъждате заплатите във вашата компания или анализирате нови пазари извън България?

В Zaplatomer.bg имате още възможности за лесен 24/7 онлайн достъп до заплати на нови по-интересни цени:
  • Достъп до 20 позиции за 12 месеца в 1 държава и за един потребител от вашата компания
  • Достъп до неограничен брой позиции за 3, 6 или 12 месеца в 2 държави по избор и за неограничен брой потребители от компанията
Методологията ни не изисква от компаниите да предоставят данни, работим с реални позиции, като не е нужно да правите мапинг.

Събираме данни от служители, вместо от кандидати за работа, а нашите потребители работят навсякъде - от малки семейни компании до големи корпорации, в различни индустрии и на различни длъжности.

Ъпдейтваме данните на всяко тримесечие, за да имат клиентите ни достъп до най-новите данни на пазара.

Приложението ни е с интуитивен интерфейс и предлагаме безплатен пробен достъп.

Може да си купите данни за България, но и за повече от 100 различни държави.

Ако не сте сигурни, изпробвайте безплатно за 7 дни Приложението за заплати на Zaplatomer.bg.
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Предложението е валидно за изданията през септември 2024 и декември 2024.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
 
Спонсориране на обяви, публикувани в JobTiger.bg, в социалните мрежи

В динамичната бизнес среда намирането и задържането на квалифицирани служители става все по-голямо предизвикателство, на което JobTiger.bg отговаря с новата си възможност за спонсориране на брандирани обяви чрез утвърдената страница на JobTiger във Facebook. Тази услуга позволява по-голяма видимост на свободните позиции, достигайки до допълнителна аудитория от над 10 000 потребители.

За повече информация свържете се с нас на +359 889 344 929 или на office@jobtiger.bg.
Employer Branding профил в JobTiger.bg

Отличете вашата компания в дигиталното пространство с Employer Branding профил в JobTiger.bg. Този онлайн инструмент ви дава възможност да представите подробна и структурирана информация за вашата компания пред потенциални кандидати. JobTiger.bg е надежден и утвърден комуникационен канал, който ще ви помогне да изпъкнете.

Открийте повече за услугата и нейните предимства на нашия сайт.

ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • Какво отличава Gen Z от предишните поколения и какво могат да научат по-възрастните от тях
  • Как да сплотим екипа си?