|
Последна възможност до края на месец май да се възползвате от 10% отстъпка за Дни на кариерата: ИТ, Kомуникации и Aутсорсинг |
Само до 31 май при заявка и направено плащане може да се застраховате с централно позициониране и да получите 10% отстъпка от цената.
И тази година Дни на кариерата: ИТ, Kомуникации и Aутсорсинг ще се проведе в четири града през октомври и ще събере на едно място работодателите и търсещите кариерна реализация. Датите и локациите са:
- София – 12 октомври 2024 г., Хотел „Маринела“;
- Габрово – 17 октомври 2024 г., Технически университет;
- Пловдив – 19 октомври 2024 г., Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
- Варна – 22 октомври 2024 г., Хотел-галерия „Графит“.
Защо да се включите точно в това събитие?
- За да срещнете подходящи попълнения за екипите във вашата компания;
- За да представите своята работодателска марка пред най-младите на пазара на труда;
- За да бъдете част от разпознаваем форум с дълга история на провеждане.
За повече информация и регистрации посетете сайта на събитието.
За възможности за спонсорско позициониране вижте тук.
За въпроси:
e: events@jobtiger.bg
t: +359 882 364 456; +359 884 505 609; +359 882 406 773; +359 884 070 906 |
|
|
Лекция на Светлозар Петров пред студентите на ПУ „Паисий Хилендарски“
На 8 май управителят на JobTiger Светлозар Петров имаше удоволствието да говори пред студентите на ПУ „Паисий Хилендарски“ и да дискутира с тях предизвикателствата и възможностите, които предлага съвременният пазар на труда.
Събитието премина изключително интересно и бе практически ориентирано.
Благодарим на Technology Transfer Office - TTO за поканата и възможността да бъдем част от тяхната инициатива и тази година!
Лекцията е част от новата поредица „Пътят към успеха!“️ на Start-up Academy Сезон 3. Start-up Academy е платформа към Офиса за технологичен трансфер на ПУ „Паисий Хилендарски“. Съорганизатори на конкурса са: ПУ "Паисий Хилендарски", Студентски съвет ПУ "Паисий Хилендарски" и Клуб на мениджъра. |
|
|
|
Employer Branding Day 2024 в Пловдивски университет: Добри практики за изграждане на работодателски бранд и привличане на таланти
На 16 май 2024 г. в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ се проведе конференцията Employer Branding Day, организирана от сп. Enterprise.
В събитието взеха участие над 150 студенти и представители на водещи компании на българския пазар – JobTiger, Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria, Manpower Bulgaria, ABB и др.
Християн Петков, оперативен мениджър на JobTiger, беше лектор на конференцията, като говори за трендовете в подбора на кадри за 2024 г. Той представи на аудиторията данни, според които броят на заетите лица в България намалява с около 200 хил. души през последните пет години, като достига малко под 3 млн. души
„Работодателският бранд е изключително важен за привличането и задържането на таланти. Сп. Enterprise се доказа в годините като мост между бизнеса и образованието, свързващото звено, което да представя актуална информация и съвременните добри практики в HR маркетинга и мениджмънта и управлението на таланти“, коментира в приветствието си Надя Гогова, издател и управляващ партньор на сп. Enterprise.
Участниците в конференцията научиха повече за тенденциите на пазара на труда и търсенето на кадри, за най-добрите съвременни практики и инициативи за привличане и задържане на таланти, инструменти и тактики за подобряване на комуникацията между бизнесите и талантите и вътре в самите компании, ролята на разказването на истории за бизнеса и бранда за изграждането на работодателската марка.
Работодатели, експерти по подбор и участниците студенти обсъждаха и мястото на изкуствения интелект в професионалния живот и промените, които технологията вече носи и ще продължи да носи на пазара на труда.
Бизнесите почерпиха от опита на водещи маркетинг специалисти в сферата на HR маркетинга и промоцията на работодателската марка.
Участниците в конференцията се обединиха около мнението, че най-добрите работодателски брандове се изграждат отвътре – навън: всички процеси започват от формирането на приобщаваща култура в компаниите, грижите и инициативите за привличане, задържане и развитие на служителите и адекватната оценка на техните постижения.
По време на събитието Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria и ABB представиха пред участниците възможностите за старт на кариерата и развитие в компаниите.
Официални партньори на Employer Branding Day: Lidl Bulgaria и Kaufland Bulgaria
Стратегически партньор: ABB
Партньор: Devin
Медия партньори: JobTiger, HR.Manager
Дигитални маркетинг партньори: Seomax Digital Agency, Design Expert
Комуникационен партньор: RED Communications Agency |
|
|
|
Регистрации за работодатели за Дни на кариерата в УНСС – с 10% отстъпка до края на месец юни
Разгледайте свободните места за последното в календара на JobTiger за 2024-та година кариерно събитие: Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти, което ще се проведе на 19 ноември във фоайето на УНСС.
Радваме се да споделим, че над половината от наличните щандове вече са заети.
Все още може да се възползвате от 10% отстъпка за ранно записване до края на месец юни тук. |
|
|
|
36 отбора ще премерят сили в Академия за иновации 2024
На 31 май и 1 юни в зала “Черни връх” на хотел Хилтън ще се проведе двудневното събитие, което е резултат от публично-частното иновационно образователно партньорство между 16 български университета, Съвета на ректорите в България, Представителството на Европейската комисия в България, Представителството на Европейска инвестиционна банка и независимата агенция за иновации Иновейшън Стартър.
Набирането на ранни предприемачески идеи на студенти за надпреварата с елементи на хакатон продължава почти до края на месец май. Участие в конкурсната част на Академия за иновации могат да вземат всички български студенти, с непрекъснати права за обучение, от наши и чужди университети, които имат интересна идея за стартиращ бизнес или проект за въвеждане на иновация и сформиран екип. В първия ден от хакатона, на 31-и май, до лекционната част на събитието имат безплатен достъп студенти и ученици от цялата страна.
Най-добрият проект през 2024 г. ще бъде определен от 20 представители на академично и бизнес жури и впоследствие ще получи финансиране за реализацията си. Поощрителни награди ще спечелят и проектите, отличени на второ и трето място в конкурса.
След предварителна оценка от менторите най-добрите проекти на начинаещите предприемачи ще бъдат допуснати до финала на конкурса на 31 май и 1 юни в хотел Хилтън. Всички отбори финалисти ще получат не само полезен опит и незабравими преживявания, но и възможност да създадат контакти с утвърдени експерти, академични преподаватели и ключови бизнес лидери.
Сред идеите за 2024 година има проекти за роботизирани крайници, органичен тор за устойчиво земеделие, езикова школа с изкуствен интелект, приложение за придвижване на хора с увреждания в градска среда, машина за декомпозиране на соларни панели и др.
В първия ден в откриването на програмата ще вземат участие Йорданка Чобанова, Ръководител на Представителството на Европейската комисия в България, Теодор Радонов, Ръководител на Представителството на Европейска инвестиционна банка в България, д-р Леона Асланова, Изпълнителен директор на Иновейшън Стартър.
Лекции ще изнесат международни гости като Орен Симанян, инвеститор, предприемач, Основател на Colosseum Sport, Петя Рашева, съосновател на Stanford Club of Bulgaria, Мария Минерикова, директор „Бизнес развитие“ във Fetch.ai, лаборатория за иновации, базирана в Кеймбридж. Водеща на събитието е Ива Дойчинова, радио журналист.
През 2024 година Академия за иновации ще се реализира с финансовата подкрепа на Европейска инвестиционна банка, Аурубис България, Виваком, част от United Group, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ЛУКОЙЛ, Коника Минолта, Пейсера България, Информационно обслужване АД и др.
Повече за събитието можете да научите на: www.innovationacademy.bg
За допълнителна информация: office@innovationstarter.bg |
|
|
|
Групова супервизия за кариерни консултанти
Супервизията е колаборативен процес, който предоставя на кариерните консултанти насоки, подкрепа и професионално развитие. Тя помага да се гарантира етична практика, да се подобрят резултатите за клиентите чрез повишаване на ефективността на консултантите и да се задълбочи процеса на саморефлексия и осъзнатост на консултанта.
#Детайли
Кога: 30 май 2024, 15:00 - 18:00 часа
Къде: Онлайн (ще получите линк след регистрация)
Цена: 59 лева
Ако темата ви вълнува, запишете се още сега, защото местата са ограничени!
Повече информация можете да намерите ТУК.
|
|
|