Само до края на месец септември: записвания за календара със събития на JobTiger за 2025-а с 20% отстъпка
До края на месец септември важи записването с 20% отстъпка за всички събития от календара на JobTiger за 2025 г. За тези, които планират отрано, това е добра възможност да се възползват от най-добрите условия за участие като изложител.

Поставяме акцент на това, че запазваме и дори намаляваме някои от цените за участие в събитията в стремежа си да бъдем добър партньор на бизнеса в тези предизвикателни времена. Наясно сме с трудностите, пред които са изправени немалко организации, и вярваме, че стабилността и предвидимостта са ключови за успешното развитие на всеки бизнес.

Супер ранното записване ви позволява да:
  • Заявите участията си на преференциални цени;
  • Изберете своите места в залите и да се позиционирате най-централно преди всички останали при най-добри условия;
  • Подобрите планирането си за 2025-а година и да предвидите ресурсите си по-ефективно;
  • Планирате и изпълните по-ефективни маркетингови кампании, насочени към привличане на още повече таланти.
Датите и локациите на събитията от календара на JobTiger през 2025 година
Условия за Супер ранно записване:
Преференциалните цени за участие в събитията за 2025-та с 20% отстъпка са валидни, в случай че направите регистрация и плащане до 30 септември 2024 г.

Предложение от JobTiger:
През годините се убедихме, че комбинирането на offline и online активности за комуникация на работодателската марка дава отлични резултати. Затова ви насърчаваме да закупите участия в събитията на JobTiger в комбинация с Employer Branding профил на JobTiger.bg за една календарна година.

Оставаме на разположение:
T: +359 882 406 773
+359 882 364 456
+359 884 070 906
+359 884 505 609
E: events@jobtiger.bg
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
HR Weekend ще се проведе на 25-27 септември в Гранд Хотел „Княз Павел“ в гр. Павел баня

Вече са обявени всички теми и модератори за двадесет и деветото издание на HR Weekend, организиран от JobTiger. Събитието ще се проведе на 25 - 27 септември 2024 г. в Гранд Хотел „Княз Павел“, гр. Павел баня.

Тазгодишната традиционна конференция на HR общността ще бъде посветена на темата „Времената се менят“. За дискусионната част сме избрали най-актуалните въпроси и казуси в областта на управлението на човешките ресурси.

Ето и темите в програмата:
  • Уникалната за човешката история ситуация, в която пет поколения работят заедно - водена от Владислав Маринов – Мениджър „Човешки ресурси – Глобални операции“, Сенсата Технолоджис България;
  • Медиация – разрешаване на конфликти в екип и трансформация в отношенията - с модератори Христина Алексова и Тодор Тодоров - криминални психолози в Асес ЕООД.
  • Психичното здраве и опазването му на работа с модератори Гергана Раковска - председател на Фондация на бизнеса за образованието и Мария Титополу - управляващ собственик на Лот-Консулт.
В края на работните сесии сме предвидили време за networking, както и традиционното за формата мероприятие изненада.

HR Weekend е събитие, предназначено за всички действащи HR специалисти от бизнеса и консултанти в областта. Участниците в него имат възможност не само да се запознаят с най-новите тенденции и практики, но и да обменят опит и идеи с колеги от бранша в неформална обстановка, изпълнена с добро настроение.

Нямаме търпение да се срещнем на живо в Гранд Хотел „Княз Павел“. Каним ви да станете част от един вдъхновяващ есенен HR Weekend и заедно да намерим решения за по-добра работна среда.

Повече подробности за събитието тук.

Регистрация можете да направите тук.

Очакваме ви!
Бъдещето на вашата компания започва с Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2024

В съвременния бизнес свят успехът не се постига за един ден. Стабилността и растежът на една компания зависят от способността ѝ да привлича и задържа талантливи и мотивирани кадри. В тази връзка участието във форуми като Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг е от ключово значение за изграждането на устойчива работодателска марка и намирането на подходящите служители.

Защо е важно да участвате редовно в кариерни форуми?

Постоянството е ключът към успеха

Участието в кариерни форуми трябва да бъде не еднократен опит, а постоянен ангажимент. Само чрез включването в тях година след година можете да осигурите реалния ефект върху разпознаваемостта на Вашата марка и привличането на най-добрите кадри. Кандидатите са склонни да запомнят и да се доверяват на компании, които виждат редовно. Ако изчезнете от полезрението им дори за кратко, рискувате да загубите постигнатите резултати и изграденото доверие.

В свят, в който конкуренцията за най-добрите таланти е ожесточена, е изключително важно да се отличавате от другите работодатели. Търсенето на подходящите служители е като инвестиция в бъдещето на вашата компания. Единствено чрез често участие в кариерни форуми имате възможността да се срещнете с най-добрите и мотивирани кандидати, които могат да допринесат за вашия успех.

Осигурете бъдещето на вашата компания след кризата

Светът преминава през период на нестабилност и несигурност, но едно е сигурно – "Няма да е все така". Компаниите, които инвестират в своето бъдеще и са готови да посрещнат новите предизвикателства, ще са тези, които ще се отличат сред останалите. Позиционирането на Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг е един от начините да осигурите бъдещето на компанията си след кризата. Това събитие ви дава възможността да се свържете с млади, амбициозни и квалифицирани специалисти, които ще бъдат двигателят на вашия бизнес.

Погледнете в бъдещето!

IT индустрията е един от най-бързо развиващите се сектори в света. За да бъдете успешни, трябва да се подготвяте занапред още от днес. Бъдещето не се гради за ден, но започва с Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Участието ви в този форум е стъпка към това да се подготвите за бъдещите предизвикателства.

Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2024 ще се проведе в четири града в страната пред октомври, както следва:
  • София – 12 октомври 2024 г., Хотел „Маринела“;
  • Габрово – 17 октомври 2024 г., Технически университет;
  • Пловдив – 19 октомври 2024 г. - Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
  • Варна – 22 октомври 2024 г., Хотел-галерия „Графит“.
За повече информация и регистрации посетете сайта на събитието.

За възможности за спонсорско позициониране вижте тук.
Само 8 свободни щанда остават за Дни на кариерата в УНСС през ноември

Дни на кариерата в сектори Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти ще се проведе на 19 ноември, а три месеца преди събитието вече остават по-малко от 15 щанда за работодателско позициониране. Участието предоставя на компаниите отлична възможност да се включат и да представят своите вакантни позиции на студентите от УНСС.

Събитието осигурява пряк контакт с млади професионалисти благодарение на локацията си – фоайето на университета. Не е изненадващо, че интересът е голям и почти всички щандове са заети.

Запишете се за участие тук.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Ръст на предложенията за работа в края на активния летен сезон

Обявите за работа са се увеличили с 10% през м. август спрямо предходния м. юли, като в края на месеца наблюдаваме малко над 44 000 предложения в страната – това показва месечният ни анализ на обявите за работа.

Вижте основните наблюдения в статията.
Включете се като партньор във Втория сезон на Младежка Академия за Кариера (МАК) и привлечете най-будните и активни младежи

За втора поредна година JobTiger, ISIC и Фондация на бизнеса за образованието обединяват усилия в Младежка Академия за Кариера (МАК) – инициатива, която помага на младите хора да придобият и развият умения, които иначе биха отнели години професионален опит и често остават недостъпни за много от представителите на новото поколение.

МАК е обучителна програма, която предлага курсове за усвояване на най-ценните кариерни умения, които са от съществено значение за младите хора днес. Чрез обучителни сесии и менторство от водещи компании в България, студентите и младежите имат възможността да придобият и усъвършенстват редица умения, необходими за успешна кариера.

През изтеклия през миналата година първи сезон на академията над 350 младежи от цялата страна се включиха в програмата. Сред успешно завършилите са възпитаници на университети в София, Пловдив, Варна, Благоевград и други градове.

Каним всяка социално отговорна и бързо развиваща се компания, която припознава ценностите си в идеологията на програмата, да се включи като партньор във втория сезон на Младежката академия за кариера.

Защо да се включите?

МАК е трамплинът, който подготвя младите хора за реалния свят и ги изравнява с очакванията на работодателите.

Със своето участие:
  • Пряко влияете върху развитието на ключови умения сред курсистите;
  • Получавате ексклузивен достъп до най-активните и проактивни студенти и младежи в страната;
  • Подобрявате позиционирането си като работодател и социално отговорна компания пред амбициозните млади хора.
Какво получавате?
  • Достъп до всички успешно завършили академията;
  • Възможност за добавяне на собствени курсове, които да подготвят курсистите директно за работа във вашата компания;
  • Възможност за допълнителни срещи и комуникация с курсистите;
  • Възможност за излъчване на собствени служители като ментори в академията, а при нужда – и обучение за ментори за всеки включен служител.
И това е само малка част от възможностите за участие в МАК.

За въпроси и допълнителна информация оставаме на ваше разположение:

e-mail: yca@jobtiger.bg

тел.: +359 882 406 773
+359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 884 505 609
Трябват ли ви данни за заплати, когато назначавате, обсъждате заплатите във вашата компания или анализирате нови пазари извън България?

В Zaplatomer.bg имате още възможности за лесен 24/7 онлайн достъп до заплати на нови по-интересни цени:
  • Достъп до 20 позиции за 12 месеца в 1 държава и за един потребител от вашата компания
  • Достъп до неограничен брой позиции за 3, 6 или 12 месеца в 2 държави по избор и за неограничен брой потребители от компанията
Методологията ни не изисква от компаниите да предоставят данни, работим с реални позиции, като не е нужно да правите мапинг.

Събираме данни от служители, вместо от кандидати за работа, а нашите потребители работят навсякъде - от малки семейни компании до големи корпорации, в различни индустрии и на различни длъжности.

Ъпдейтваме данните на всяко тримесечие, за да имат клиентите ни достъп до най-новите данни на пазара.

Приложението ни е с интуитивен интерфейс и предлагаме безплатен пробен достъп.

Може да си купите данни за България, но и за повече от 100 различни държави.

Ако не сте сигурни, изпробвайте безплатно за 7 дни Приложението за заплати на Zaplatomer.bg.
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Офертата е валидна за изданието през декември 2024 г.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
 
Спонсориране на обяви, публикувани в JobTiger.bg, в социалните мрежи

В динамичната бизнес среда намирането и задържането на квалифицирани служители става все по-голямо предизвикателство, на което JobTiger.bg отговаря с новата си възможност за спонсориране на брандирани обяви чрез утвърдената страница на JobTiger във Facebook. Тази услуга позволява по-голяма видимост на свободните позиции, достигайки до допълнителна аудитория от над 10 000 потребители.

За повече информация свържете се с нас на +359 889 344 929 или на office@jobtiger.bg.
Employer Branding профил в JobTiger.bg

Отличете вашата компания в онлайн пространството с инструмента за Employer Branding на JobTiger.bg. Този дигитален профил ви дава възможност да представите детайлна и добре организирана информация за вашата компания пред потенциални кандидати. JobTiger.bg е утвърдена платформа за търсещите работа и надежден канал за комуникация, който ще ви помогне да изпъкнете на пазара на труда.

Научете повече за услугата и нейните предимства на нашия сайт.

ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • Как да се настроим на работна вълна след летния сезон
  • Работа в токсична среда

ОТ HR INDUSTRY
  • Предизвикателствата пред онлайн магазините за електроника и Авто-Мото и дигитални продукти и услуги