|
Записвания за Дни на кариерата – ИТ, комуникации и аутсорсинг – с 10% отстъпка до края на май |
Месец май е последният, в който можете да се възползвате от 10% отстъпка при регистрация за Дни на кариерата: ИТ, Kомуникации и Aутсорсинг.
Само до края на май при заявка и направено плащане може да се застраховате с централно позициониране и да получите 10% отстъпка от цената.
И тази година Дни на кариерата: ИТ, Kомуникации и Aутсорсинг ще се проведе в четири града през октомври и ще събере на едно място работодателите и търсещите кариерна реализация. Датите и локациите са:
- София – 12 октомври 2024 г., Хотел „Маринела“;
- Габрово – 17 октомври 2024 г., Технически университет;
- Пловдив – 19 октомври 2024 г., Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
- Варна – 22 октомври 2024 г., Хотел-галерия „Графит“.
Защо да се включите точно в това събитие?
- За да срещнете подходящи попълнения за екипите във вашата компания;
- За да представите своята работодателска марка пред най-младите на пазара на труда;
- За да бъдете част от разпознаваем форум с дълга история на провеждане.
За повече информация и регистрации посетете сайта на събитието.
За възможности за спонсорско позициониране вижте тук.
Не забравяйте да погледнете свободните места и за последното в календара на JobTiger за 2024-та година кариерно събитие: Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти, което ще се проведе на 19 ноември във фоайето на УНСС. Все още може да се възползвате от отстъпки за ранно записване тук.
За въпроси:
e: events@jobtiger.bg
t: +359 882 364 456; +359 884 505 609; +359 882 406 773; +359 884 070 906 |
|
|
Employer Branding Day 2024
На 16 май 2024 г. в Пловдивския университет ще се проведе Employer Branding Day, организиран от сп. Enterprise. Медията и събитието конкретно установяват трайна традиция да показват добрите практики при промотирането на работодателските марки и да свързват бизнеса с младите кадри.
Участниците в Employer Branding Day ще научат повече за:
- тенденциите в подбора на кадри през 2024 г. и след това;
- как се развива HR маркетингът;
- как брандовете да отправят ангажиращи послания;
- успешни примери от практиката на водещи компании в България.
Повече за програмата и лекторите на събитието можете да научите тук: https://employerbranding.enterprise.bg/
Форумът се огранизира със съдейстивето на: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски".
Официални партньори: Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria.
Стратегически партньор: ABB България.
Медия партньори: JobTiger, HR Manager.
Партньори: Spetema, Devin.
Комуникационен партньор: Red Communication.
Дигитални маркетинг партньори: Seomax, Design Expert.
Повече информация за събитието, лекторите, програмата и регистрацията можете да намерите тук: https://employerbranding.enterprise.bg.
За допълнителна информация и медийни запитвания:
Надя Гогова
списание ENTERPRISE
моб.: +359 894 426 239
e-mail: nadya@enterprise.bg
Вероника Николова
Red Communication
моб.: +359 887 115 666
e-mail: press@rca.bg |
|
|
|
Групова супервизия за кариерни консултанти
Фондация на бизнеса за образованието стартира супервизионни срещи за кариерни консултанти. Срещите ще се провеждат веднъж на всеки два месеца и ще бъдат пространство за обмяна на опит и развитие на общността на кариерните консултанти. Всеки участник ще получи и сертификат за продължаващо обучение.
Какво представлява супервизията?
Супервизията е колаборативен процес, който предоставя на кариерните консултанти насоки, подкрепа и професионално развитие. Тя помага да се гарантира етична практика, да се подобрят резултатите за клиентите чрез повишаване на ефективността на консултантите и да се задълбочи процеса на саморефлексия и осъзнатост на консултанта.
#Детайли
Кога: 30 май 2024, 15:00 - 18:00 часа
Къде: Онлайн (ще получите линк след регистрация)
Цена: 59 лева
Ако темата ви вълнува, запишете се още сега, защото местата са ограничени!
Повече информация можете да намерите ТУК.
|
|
|
|
|
|
JobTiger е официален дистрибутор на CHEQ България
JobTiger стана дистрибутор на CHEQ - повече от решение за вътрешна комуникация!
Какво е CHEQ?
CHEQ е много повече от приложение за комуникация. CHEQ е отпечатък на фирмената ви култура и дава възможност за цялостно преформулиране на общуването в компанията.
CHEQ служи като обединяващ инструмент между вътрешните платформи за комуникация, които вече са въведени в компанията.
Чрез платформата може да дигитализирате процеса с подписването на трудови договори, приемно-предавателни протоколи, участия в обучения и др. Можете бързо и лесно да издадете препоръка, а голямо улеснение е, че платформата позволява групови подписи. Можете да организирате събития, които лесно да бъдат управлявани, и по този начин да спестите време и пари. Освен това, CHEQ разполага с автоматизиран преводач на съдържанието, който го прави многоезичен.
Научете повече за CHEQ тук.
|
|
|
|
Трябват ли ви данни за заплати, когато назначавате, обсъждате заплатите във вашата компания или анализирате нови пазари извън България?
В Zaplatomer.bg имате още възможности за лесен 24/7 онлайн достъп до заплати на нови по-интересни цени:
- Достъп до 20 позиции за 12 месеца в 1 държава и за един потребител от вашата компания
- Достъп до неограничен брой позиции за 3, 6 или 12 месеца в 2 държави по избор и за неограничен брой потребители от компанията
Методологията ни не изисква от компаниите да предоставят данни, работим с реални позиции, като не е нужно да правите мапинг.
Събираме данни от служители, вместо от кандидати за работа, а нашите потребители работят навсякъде - от малки семейни компании до големи корпорации, в различни индустрии и на различни длъжности.
Ъпдейтваме данните на всяко тримесечие, за да имат клиентите ни достъп до най-новите данни на пазара.
Приложението ни е с интуитивен интерфейс и предлагаме безплатен пробен достъп.
Може да си купите данни за България, но и за повече от 100 различни държави.
Ако не сте сигурни, изпробвайте безплатно за 7 дни Приложението за заплати на Zaplatomer.bg. |
|
|
|
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger
Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.
Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.
Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.
JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.
За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.
Предложението е валидно за изданията през март 2024, юни 2024, септември 2024 и декември 2024.
За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
|
|
|
|
|
|
Employer Branding профил на JobTiger.bg
Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer Branding профил в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
|
|
|
|
|
ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT |
|
|
|