ИА “Одит на средствата от ЕС”
„Главен експерт“ в дирекция „Специфична одитна дейност“ на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“
гр. София
full-time
Between 3000 and 4000 bgn

„Главен експерт“ в дирекция „Специфична одитна дейност“ на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“

гр. София full-time Between 3000 and 4000 bgn

Responsibilities

Главният експерт подпомага извършването на одитни ангажименти, като изпълнява процедури в съответствие с приложимите европейски и български нормативни актове, указания на Европейската комисия и одитни наръчници на ИА ОСЕС, съгласно годишния одитен план на Агенцията и/или заповедта за одитния ангажимент; Участва в извършването на проверки, свързани с възлагането на обществени поръчки, както и за спазването на правилата за предоставяне на държавна помощ и хоризонталните принципи за фондовете, в т. ч. за „ненанасяне на значителни вреди“; Документира резултатите от извършените проверки и контролни листове и други работни документи, създадени на електронен носител, съхранява ги и ги предоставя по електронен път за извършване на контрол на качеството. Изготвя становища по правни въпроси, възникнали в хода на одитната дейност и др.

Requirements and necessary skills

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- степен на образование: висше - минимална образователна степен „магистър“;
- присъден ранг: III младши или
- професионален опит: 3 години.

2. Допълнителни изисквания за длъжността, определени въз основа на компетентностите, които са необходими за експертни длъжности в администрацията:
• висше образование, образователна степен „магистър“ по специалност „Право“ и придобита юридическа правоспособност;
• минимален професионален опит - 3 години професионален опит;
• опит в областта на обществените поръчки и/или изпълнението на проекти;
• добро владеене на английски език - писмено и говоримо на ниво, позволяващо разбирането на професионални материали /отличното владеене е предимство/;
• умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet.

We offer

Обявената длъжност се заема по служебно правоотношение, чрез конкурс, по реда на Закона за държавния служител.

Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ и интервю.

Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/). Забележка: Българските граждани, които са отбелязали в заявлението, че са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПДМСл;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател а документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага);
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или от други еквивалентни документи);
- Копия на документи, удостоверяващи придобития ранг (ако има такива);
- Автобиография.

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник, в срок до 08.11.2024 г., в сградата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” на ул. „Славянска” № 4, гр. София, стая № 501, ет. 5 - всеки работен ден от от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа, или по електронната поща на електронен адрес: aeuf@minfin.bg, като в този случай заявлението и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Списъци и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ (www.aeuf.minfin.bg), рубрика „Кариери“.

Размер на основната заплата за длъжността: от 933 лв. до 3840 лв. (при назначаване основната заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).

Contact Information

Phone: 02 98595211