Силвър Стар
www.silverstar.bg/careers/ more than 300 employees 6 jobs

Company

Welcome to Silver Star, where the allure of Mercedes-Benz meets a passion for excellence. Here, we don’t just represent a brand; we embody a legacy of luxury, innovation, and excellence!

At Silver Star, our mission goes beyond selling and servicing cars. We strive to create unforgettable experiences. Each Mercedes-Benz in our showroom is a testament to our commitment to quality, elegance, and performance. Our service center stands as a sanctuary for your vehicle, ensuring it remains as exceptional as the day you drove it home.

But what truly sets Silver Star apart is our people. We believe in the power of dreams and the potential within every individual. When you join Silver Star, you’re not just starting a job; you’re embarking on a journey of growth and fulfillment.

Our team is our family, and we invest in your success through continuous training, mentorship, and opportunities for advancement.

Activity

Силвър Стар предлага цялата гама от превозни средства с марките Mercedes-Benz, Setra и FUSO. В сферата на леките автомобили изборът от компактни, високопроходими и луксозни модели е изключително богат. А от скоро гамата се допълва с безкомпромисен 4x4, създаден от нулата, офроуд автомобил - INEOS Grenadier. Kамионите и вановете Mercedes-Benz са синоним на топ-класа, ефективност, надеждност и устойчиво развитие.

Силвър Стар предлага и употребявани автомобили с гарантирано качество, в това число по програма на производителя – Mercedes-Benz Certified с доказана история и пробег. С регулярна доставка, 5 пъти седмично, се осигуряват оригинални резервни части за цялата гама превозни средства Mercedes-Benz, както и премиум лайфстайл аксесоари на марката, в това число бижута, парфюми, куфари, спортни сетове и други.

Products

Benefits

Additional vacation days
Corporate discounts in retail shops
Additional health insurance (VIP client)
Bonus schemes (for part of the positions)
Training programs
Food Vouchers/Money for food (for some positions)

Corporate Culture

Нашият екип е доказал своята компетентност чрез множеството изпити и успешни сертификации. В момента, в клоновете ни в страната, работят повече от 400 служители, чийто брой ще продължи да се увеличава.

В структурите ни ще откриете специалисти в различни сфери: следпродажбено обслужване (мехатроници, монтьори, диагностици, инженери, логистици), продажби, ИТ, преводи, администрация (счетоводители, финансисти, анализатори), маркетинг и връзки с обществеността, човешки ресурси и други.

Стратегията ни за развитие на човешки ресурси е фокусирана и към младите, завършващи студенти, които имат желание да надградят теоретичните си познания чрез стажантски програми. А защо не и да станат наши колеги след успешно представяне по време на стажа? Всяка програма е индивидуално разработена за конкретния отдел и е ориентирана към придобиване на практически опит по специалността.

Team

Office

София

Силвър Стар – гр. София, п.к. 1839, р-н Кремиковци, ул. Челопешко шосе № 52

Mercedes-Benz Concept Store – гр.София, ул. Околовръстен път 214, Sofia Ring Mall

Силвър Стар Ритейл ЕАД, Пловдив – с.Радиново 4202, Голямо Конарско шосе

Силвър Стар Ритейл ЕАД, Варна – гр.Варна 9023, Автомагистрала Хемус 39

Силвър Стар Ритейл ЕАД, Бургас – гр.Бургас 8010, бул.Стефан Стамболов 103


Office Photos

Office Perks

Company laptop
Car parking
Relax zone
Cantine / Food court
Free coffee

Working Space

Open space
Home office
Offices and individual workplaces

Job Application

Кандидатстването във фирмената група може да се осъществи по следния начин:

При обявена вакантна позиция/стажантска програма – публикува се в почти всички платформи за работа (от където кандидатстването е директно, при наличие на регистрация), както и на нашите мейли за подбор. Изискваме само автобиография.

Ако няма обявена вакантна позиция/стажантска програма във Вашата област – изпраща се запитване или директно автобиография на адрес: careers@silverstar.bg, careers@silverstarmotors.eu или careers@premiummobility.bg, където се посочва отдел/област, от която се интересувате и локацията, която предпочитате.

Job Interview

Първата стъпка от процеса по подбор (за кандидати) започва с изпращане на автобиография. След преглед и оценка от страна на екип Подбор, одобрените по документи кандидати, биват поканени на интервю. Използват се разнообразни методи за подбор, съобразени със спецификата на позицията, за която се кандидатства, напр. структурирано интервю, ролева игра, видео интервю, технически тест, разрешаване на казус и други. Всяка стъпка от процеса се осъществява с помощта или изцяло от отдел Подбор, съгласувана предварително с отговорен ръководител.

Testimonials

Иван Иванов
Регионален мениджър „Продажби"

Опит в компанията – професионално развитие през години, позиция, от която си стартирал, през какви позиции си преминал до настоящата?

Първият ми досег с Mercedes-Benz бе по време на стажа ми в завода на компанията в Зинделфинген, Германия през 1995 година. В България започнах работа за марката през 2000-та година като продавач-консултант и оттогава до днес за мен е истинско удоволствие да разказвам на клиентите за всички новости и да им помагам да изберат своя мечтан автомобил. През годините съм отговарял за продуктовите обучения, координирал съм дилърската мрежа на Mercedes-Benz в страната, а в момента съм регионален мениджър "Продажби" в Силвър Стар.


Какво харесваш най-много в работата си?

Разнообразието. Моделите на автомобилите се менят бързо, нововъведенията са много и винаги има какво ново да научиш и приложиш. Продуктите на Mercedes-Benz имат аура и история във всеки един елемент – от двигателя и скоростната кутия, до амбиентното осветление и дори най-малките детайли по арматурното табло.


Как поддържаш знанията и квалификацията си?

С много четене, с търсене на допълнителна информация за новите модели автомобили, с ходене на обучения и обмяна на опит с колеги.


Кой е най-важният урок, който си научил досега в професионалното си развитие?

В нашата работа е от значение да влагаш емоция и чувство, но най-важен е резултатът. На децата ми, а и на колегите в компанията, предавам урока, че старанието не остава незабелязано. Защото клиентът усеща, когато даденият служител, било то търговец или сервизен специалист, подхожда към неговите нужди с усет и желание да му помогне. Веднъж спечелиш ли доверието на клиента, той ще те потърси отново, защото в неговия телефон ще пише "Иван Мерцедес". Това е добрата атестация, към която всички се стараем.


Работа в екип или самостоятелно?

Обичам индивидуалните спортове и да се състезавам със себе си, но в работата не мога без екипа. Ние сме една свързана система, машина, от която ако извадиш дори една част, тя блокира и спира да работи. Това, което аз съм научил, бидейки част от екип, днес се опитвам да предам на младите колеги – как да посрещнат клиент, как да го вдъхновят, как да му предадат емоцията Mercedes-Benz.


Какъв съвет би дал на един човек, който тепърва започва своя професионален път в компанията?

Да бъде отворен за промените и винаги да влага емоция, подплатена обаче с добра подготовка. Работата за бранд като Mercedes-Benz отваря врати, но и изисква смелост, увереност и познания. За да си добър професионалист, трябва да се подготвяш за всяка среща, за всеки разговор. Mercedes-Benz винаги е бил пионер в аутомотив бизнеса и работейки за Силвър Стар, като генерален дистрибутор на марката в България, ние имаме достъп до международно ноу-хау и водещи технологии, от които да учим всеки ден.

Габриела Гълъбова
Сервизен консултант

Разкажи ни как започна твоя професионален път?

Завършила съм хуманитарна гимназия, но винаги съм искала да уча специалност, свързана с автомобили. Затова и висшето ми образование е "Автомобилна техника". Това предопредели професионалния ми път. Част съм от екипа на Силвър Стар от октомври 2020 година, но от 2014-та работя в автомобилната сфера. Започнах като експерт завеждане на щети, като работното ми място тогава беше в самия сервиз. Там гледах отблизо ремонтите на автомобилите, учех повече за спецификите на работата при тенекеджйно-бояджийните услуги, опознавах в детайл процесите и техническите изисквания. Този поглед отблизо ми даде солидна основа, която успях да надградя през годините.

 

Защо избра работата на сервизния консултант?

Защото този тип работа е истинско изкуство. Удоволствие ми носи това да видя трансформацията на един автомобил преди и след ремонта. Понякога не можеш да повярваш, че това е същата кола, която е била докарана с пътна помощ в сервиза. А радостта в очите на клиентите, когато видят отново колата си в изряден вид, е незаменима.

 

Кое е най-предизвикателното в твоята професия?

Когато си жена в доминирана предимно от мъже професия. Налага се да доказваш знания и умения всеки ден – за това трябва силен характер. Но аз съм спокойна натура, намерила съм баланса в ежедневието и работата. Харесвам ясните правила и последователността, които са задължителни за моята професията. А и с мъже се работи лесно, те държат на ясно структурираните задачи, аз също. Затова добре се разбираме с колегите-механици в сервиза. Ние работим в екип, аз разчитам на тях и те на мен.

 

Всекидневно работиш с клиенти. Кое стои в основата на добрата връзка с тях?

Доверието. Собствениците на Mercedes-Benz са много взискателни. Aз самата също съм такава, затова с тях говорим на един език. Винаги се старая да отговоря на високите им очаквания и да разреша проблемите. Защото клиентите разчитат на нас и ни гласуват всекидневно своето доверие.

Държа на това те да са информирани. Искам да знаят във всеки един момент какво се случва с колата им, кога ще бъдат доставени резервните части за нея и кога се очаква да бъде готова. Успокоявам ги, когато са притеснени. Една дама дори се разплака от щастие на паркинга при издаване на автомобила. Прегръщаше ме за това, че сме й ремонтирали колата. За нея се оказа травмиращ факта, че се налага да остави новия си автомобил за смяна на предна броня. И беше истински щастлива, когато го видя отново в перфектно състояние.

 

Какъв е личният ти автомобил?

Mercedes, разбира се. От дълги години съм привързана към марката, както много от нашите клиенти. Затова ги разбирам добре, когато дойдат при нас. Въпросите им винаги са много, но се старая да отговоря на всички. Така, както бих искала на мен да бъде отговорено и обяснено.