Първият ресторант на Макдоналдс™ в България е открит в гр. Пловдив през 1994 г. Към настоящия момент компанията осигурява работа и дава възможност за развитие на над 1000 млади българи в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Пазарджик, Перник, Ямбол, Стара Загора, Велико Търново, Плевен, к.к Слънчев бряг, к.к Златни пясъци, които обслужват повече от 5 милиона клиента годишно. Благодарение на постоянството си в прилагането на добри практики в областта на човешките ресурси и обучение, компанията ни спечели няколко награди в тази област.
Макдоналдс™ е сред най-добрите работодатели в България пет поредни години и два пъти се нарежда сред 10-те най-добри работодатели в Централна и Източна Европа в проучването на Hewitt/AON. Макдоналдс™ заема първо място в категория "Големи компании" в проучването "Най-добрите работодатели" в България през 2006г. и е на второ пез 2007 и 2008 година. През 2015г. Агенция по заетостта постави компанията на първо място в категория "Работодател, наел на работа най-много безработни лица от неравнопоставените групи на пазара на труда", а през 2017г. бе удостоена с награда за "Работодатели със значим принос за осигуряването на заетост на безработни лица на регионалния трудов пазар". През 2021г. Националният алианс за социална отговорност отличи Макдоналдс™ със специална награда за работодател, осигуряващ работни места за хора със специални нужди.
Постоянни са действията ни за увеличаването на мотивацията на всички мениджъри и служители, които работят в компанията, чрез повишаване на общото професионално ниво и опит, за да се създадат възможности за лично и професионално развитие. Макдоналдс™ в България получи акредитация по международния стандарт за организационно съвършенство Investors in People през Април 2015г.
Придобиването на стандарта ни помогна да диагностицираме организацията, за да открием силните си страни и възможностите за подобрение, да открием възможностите за увеличаване на капацитета ни относно сила и конкурентоспособност на пазара, управление на таланти, задържане на хора, развитие на лидери. Работата в тази посока не приключи с получаване на акредитацията, а е постоянен процес, който ни позволява непрекъснато усъвършенстване.
Ресторанти за бързо обслужване