АКТУАЛНО:
- 92 фирми в Националните дни на кариерата на 16 и 17 март в София!
92 компании от 13 бранша ще представят своите стажантски програми и свободни работни позиции за тази година.
Форумът ще бъде открит на 16-ти март, от 10:00 ч. в НДК, зала 3, ет.7, в присъствието на Збигниев Валкиевич - Изпълнителен директор на Нестле България, Йорданка Фандъкова, Кмет на Столична община, Красимир Попов – Заместник-министър на труда и социалната политика, Светлана Найденова – Заместник председател на Комисията по труда и социалната политика, Емил Димитров - Координатор Дейност II ИБДТ „Подкрепа за достоен труд” КТ Подкрепа, както и г-н Светлозар Петров, управител на JobTiger.
Ако все още не сте потвърдили участието на вашата компания в Националните дни на кариерата, можете да се възползвате от оставащите няколко дни, за да се включите и в останалите градове в страната.
Цялата информация за форума >>
За контакти: + 359 2 49180 22/23 или office@jobtiger.bg
- Искате ли за подарък нетбук, смартфон или таблет?
По случай 10-та си годишнина JobTiger ще ви ги подари! Ако ни разкажете ваша история, свързана с работата ви. Как сте я намерили, какво се е случило, как сте я напуснали или сменили! Със или без JobTiger.
Конкурсът продължава до края на 2011 г.! Историите ви ще публикуваме в нашия блог в раздел [stories].
Вижте всичко за правилата и наградите>>
- 200 000 лева ще раздаде Фондация Empower United на двойно повече млади предприемачи през 2011 г.
Фондация Empower United ще раздаде общ награден фонд от 200 000 лева на победителите в тазгодишното издание на конкурса “Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи”. Наградният фонд ще бъде разпределен за финансирането на двойно по-голям брой стартиращи бизнес проекти – шест през 2011 г, като ще има една награда от 50 000 лв, а останалите 5 ще са по 30 000 лв всяка.
Промяната в концепцията по награждаване е базирана на препоръките и коментарите на кандидатите и партньорите на конкурса. На базата на обратна връзка от тях, се открояват няколко основни препоръки към конкурса – да бъде увеличен броят на печелившите проекти, да бъдат разпределени по-близки по размер награди и да бъде дадена обратна връзка относно кандидатствалите проекти – какво да подобрят, така че бизнес планът им да е успешен.
Вижте повече тук>>
СЪБИТИЯ ОТ МЕСЕЦ ФЕВРУАРИ
- Компанията за HR услуги JobTiger отпразнува 10-та си година!
JobTiger стана през февруари на цели 10 години! По подобаващ начин, този юбилей бе отпразнуван от целия екип.
На джамборето присъстваха основателят на компанията г-н Том Хигинс (Том), управляващият директор г-н Светлозар Петров (Заро) и още ред забележителни хора. Паметното събитие почетоха и бивши колеги, оставили светла диря в историята на фирмата.
За протокола - тигрите ядоха, пиха и се веселиха, получавайки паметни грамоти, полагайки саморъчни отпечатъци на стената на славата и слушайки кратки, но съдържателни речи от Том и Заро (в обратната последователност).
Снимки от рождения ден на тигъра>>
- Фондация Empower United обяви старта на второто издание на конкурса Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи
На отворена среща-дискусия в Зала 6 на НДК на тема "Какви са тайните за успех на доказали се новосъздадени фирми – практически съвети" Фондация Empower United обяви старта на конкурса Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи за 2011 г.
В присъствието на Министърът на икономиката, енергетиката и туризма г-н Трайчо Трайков и на посланика на САЩ Н.Пр. Джеймс Уорлик, председателят на фондация Empower United Томас Хигинс очерта програмата и новостите в конкурса.
Пълен запис на срещата можете да намерите тук.
Вижте повече за Награда EMPOWER през 2011 тук.
- Българска Си Еф Ей Асоциация с атрактивно предложение към HR общността
На 24.02.2011 г., под егидата на Българска Си Еф Ей Асоциация се проведе среща-дискусия с HR специалисти на водещи финансови институции и специализирани фирми за предлагане на работа в България.
По време на срещата, г-н Калин Методиев, CFA, Председател на УС на Българска Си Еф Ей Асоциация, направи атрактивно предложение на присъстващите HR специалисти от финансовите и специализирани фирми за предлагане на работа в България.
Г-н Методиев предостави на HR общността възможност за една година безплатно предлагане на подходящи професионални позиции на членовете на Българска Си Еф Ей Асоциация.
За повече информация и контакти: coordinator@bulgaria.cfasociety.org или сайта на CFA България >>
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
- GCDF – международна сертификационна програма за специалисти по човешки ресурси за кариерно развитие и консултиране.
15 и 16 април 2010 г., София
За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.
Основен фокус на тренинга: Усвояване на умения за консултиране, коучинг, развитие на потенциала на служителите. Научете повече за сертификата Global Career Development Facilitator!
За записване и подробности може да се обръщате към екипа на Джобтайгър или да пишете на и-мейл: gcdf@jobtiger.bg
- Национална стажантска програма EMPOWER за млади лидери
Национална стажантска програма EMPOWER за млади лидери стартира на 16 март 2011 по време на Национални дни на кариерата, организиран от JobTiger в зала 3, ет. 7, НДК! Очакваме ви и на презентацията на Програмата в сряда, 16.3.2011, от 10.30 ч.!
Варна: Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи във Варна на 21 март 2011 г. – зала 1 на ФКЦ, 18.30 ч. Входът е свободен!
Регистрирай се за събитието и чуй какви са най-успешните бизнес планове и какви са най-често допусканите грешки. Вижте участниците в събитието и програмата тук. Очакваме ви!
Пловдив: Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи в Пловдив – 4 април 2011 г., зала България, 18.30 ч. Очаквайте подробности скоро!
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС:
- Промяна в набирането на телефонни номера за цяла България
Считано от 10 март 2011 г., официално влиза в сила промяна за цяла България при набирането на телефонни номера. Ако досега набирахме направо номера на абоната в същия град (например 49 180 00), то сега ще трябва да набираме и кода на града, дори да се намираме в него (02 49 180 00).
Същото важи и за хората, които ни търсят!
Повече информация >>
- Свежо от blog.jobtiger.bg >>
- Бюджетно неутрална стратегия за финансиране на висшето образование
Александър Александров, Американски университет в България
Защо държавата продължава да субсидира висшето образование като публично благо? Какви възможности има за постепенното намаляване на тази субсидия? Как това ще подобри мотивацията на студентите и ще качеството на образование у нас?
Вижте пълния текст на статията >>
- Обученията по програма „Аз мога” трябва да приключат до 30 юни 2012 г., вместо до 31 декември 2012.
Сигурно всички вече сте чували за "безплатните" обучения с ваучери за заети лица по програма "Аз мога", на Агенция по заетостта. Напоследък имаше много промени, касаещи както фирмите, които предлагат обучения, така и хората, които се предполага да ги получат.
Е, най-важно в момента е да знаете, че каквото и обучение да започнете, то трябва да завърши до 30 юни 2012, вместо до 31 декември 2012 г., с какъвто срок са и самите ваучери.
Иначе обучението няма да бъде платено на фирмите – доставчици. Няма да повдигаме въпросите защо програмата беше официално спряна от април до септември 2010 г., без този срок да бъде компенсиран и защо се съкращават шест месеца от срока за предоставяне на обученията или защо в бюрата по труда отказват да обслужват хората, желаещи да подменят своите уведомления под предтекст, че нямат хартия.
Ако всички тези предизвикателства не ви плашат и искате да се възползвате от програмата, можете да се включите в обученията на JobTiger, които предлагаме: Чужди езици, Компютърна грамотност, Умения за учене, Обществени и граждански компетентности, Инициативност и предприемачество.
Екипът на JobTiger предлага и фирмени обучения за компании, които съберат поне 10 и повече участници за дадена тема.
Вижте подробно описание на предлаганите обучения през 2011г.
За допълнителна информация: Джобтайгър ООД, тел.: 02 49 180 24, office@jobtiger.bg
- Празниците през месец март:
- 1 март, Баба Марта
- 3 март, четвъртък, Освобождение на България от османско иго (неработен ден)
- 6 март, Сирни заговезни
- 8 март, вторник, Международен ден на жената
- 12 март, Тодоровден /Теодор, Тотьо, Тотка/
- 22 март, Първа пролет
- 25 Март, Благовещение
ПЛАТЕНИ СЪОБЩЕНИЯ
Мартенските празници с мартенски подарици от zadrujno.bg!
Вземете си "10 задружни лева" и ги харчете с удоволствие!
Регистрирайте се на www.zadrujno.bg и използвайте кода TIGERS. След успешна регистрация, в профила ви ще се заредят "10 задружни лева", които остава само с удоволствие да изхарчите. В секцията Задружни пари >> Моите задружки може да видите колко "задружни лева" имате натрупани.
Пожелаваме ви весели мартенски празници! Екипът на Zadrujno.bg
Дни на Майкрософт, 30-31 март, София
Най-голямата техническа конференция в България, която се организира за десета поредна година, ще се проведе на 30 и 31 март, в кино Арена, ж.к. Младост.
Акцентът тази година e представянето на най-новото в света на технологиите в облака с Windows Azure и Office 365, виртуализационни решения, разработката на уеб приложения със Silverlight, управлението на данните и процесите със SharePoint и SQL Server, както и традиционната за конференцията сесия за Visual Studio и .Net.
Сред лекторите блестят имената на Анди Малоун – популярен международен лектор и технологичен евангелист с над 15 годишен опит, Роб Майлс, преподавател в Хъл Юнивърсити във Великобритания, Карл Дейвис-Барет, технически директор за Майкрософт в Централна и Източна Европа и Мартин Кулов, Майкрософт евангелист в ProPeople ApS.
За първи път в десетгодишната история на Дни на Майкрософт се организира и отделна сесия, посветена на разработката на компютърни игри. Подробна информация за всички лектори е достъпна на официалния сайт на конференцията на http://www.msbgregistration.com/. Там е и мястото, където всички желаещи могат да се регистрират за участие в Дни на Майкрософт 2011. Всички желаещи да зададат въпроси към лекторите, могат да го направят на специално създадената страница на събитието в Twitter, както и да получават бързи и актуални новини около организацията на конференцията на страницата на събитието във Facebook.
Адресът за регистрация е: http://www.msbgregistration.com/readme.aspx?mode=union