ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Стартира регистрацията на работодатели за „Дни на кариерата“ в секторите: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти
На 3 декември ще се проведе шестото поредно издание на единствения специализиран форум „Дни на кариерата“ в секторите: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти.

И тази година форумът ще срещне студенти и млади специалисти с представители на водещи български и международни компании, предлагащи стажантски и работни позиции в изброените сектори. Паралелно през целия ден ще бъдат провеждани и практически работилници, в които част от компаниите-участници ще разкажат за своята дейност, посредством реални казуси от своята практика.

Форумът традиционно ще се проведе във фоайето на Университета за национално и световно стопанство и е отворен за посещение от всички студенти и млади специалисти, които искат да стартират кариерата си или да сменят настоящата си работа, независимо къде учат или са придобили образованието си.

Всяка година събитието се посещава от над 3500 студенти, голяма част от които успяват откриват желания стаж или работа и успешно стартират кариерата си именно от „Дни на кариерата“.

Записването за изложители е отворено. Ако желаете да се включите със собствен щанд, побързайте – местата са ограничени. За ранно записване (до 30 октомври) важат преференциални цени. За повече информация и записвания: http://economy.careerdays.bg/bg/employers.

„Дни на кариерата“ в секторите: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти се организира от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Accedia стана „ТОП ИКТ Работодател“ за 2015 г.

Технологичната компания, предоставяща професионални ИТ услуги, Accedia е „ТОП ИКТ Работодател“ за 2015 г. Компанията е победител за ИКТ сектора за 2015 г. в четвъртото издание на проекта „ТОП ИКТ Работодател“ – инициатива на технологичния издател ICT Media и кариерния уебсайт и агенция за подбор на персонал JobTiger.

Церемонията по награждаване на победителите в годишния конкурс се състоя на 13 октомври 2015 г. в Sofia Airport Center. Събитието беше предшествано от кръгла маса на тема “Предизвикателства и начини за подобряване на ангажираността на служителите“. В дискусията бяха представени резултати от проучването, откроени бяха тенденции и бяха обсъдени проблемните области, както и постиженията на индустрията. Споделените по време на кръглата маса наблюдения и данни бяха извлечени от резултатите от всички попълнени анкетни карти, което гарантира тяхната представителност.

Accedia е българска компания, която постоянно разширява екипа си. Тя е специализирана в предлагането на консултантски услуги, аутсорсинг на разработка на софтуер и създаване на цялостни софтуерни решения, както за малкия и среден бизнес, така и за големи международни корпорации.

Подгласници на носителя на голямата награда са SiteGround – българска уеб хостинг компания с дългогодишна история и Comptel Communications, която е специализирана в технологични услуги и решения за телеком индустрията. Accedia е също така победител и в секторната класация „Развой на софтуер”, а SiteGround спечели първото място и в категорията в „ИТ услуги”.

Разделът „Малки компании“ тази година е с нов победител – OrangeDot. Категорията „Телекомуникации“ запази традицията и за четвърта поредна година Ericsson Telecommunications Bulgaria оглави списъка с най-добрите работодатели в тази ниша. В сектора „Аутсорсинг на ИТ услуги” победител е добре познатото име 60K, компания за изнесени услуги, в която работят над 700 служители, обслужващи част от най-известните световни корпорации.

Проектът се изпълнява със съдействието на Министерството на труда и социалната политика, Американската търговска камара в България, Българската асоциация по информационни технологии и Българска асоциация за управление на хора. Инициативата бе подкрепена и от Sofia Airport Center и CSC Bulgaria. Финансово и логистично съдействие оказаха също Experian, Taulia, SoftServe и Audit Advice Associates.

Двата най-значими извода от тазгодишното проучване откроиха много окуражаващи и интересни изводи – 88% от служителите, участвали в проучването, са удовлетворени от работодателя си. Също така, финансовите стимули не са най-важни за анкетираните сътрудници, в разрез с очакванията на мнозина.
Шестото издание на „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO премина с успех

На 14 октомври, в Интерпред – СТЦ София, се състоя единственият в България кариерен форум, насочен към компании в секторите: ИТ, Телекомуникациите и Business Process Outsourcing (ВРО). Над 750 студенти и млади специалисти посетиха „Дни на кариерата“ в секторите: ИТ, Телекомуникации и ВРО. Събитието бе традиционно организирано от JobTiger, организационен партньор бе Интерпред – СТЦ София, а основен спонсор Software Group.

В рамките на деня, 74 компании представиха дейността си и своите свободни позиции пред младежите. Успоредно с това се проведоха множество практически работилници в две от залите на Интерпред. Посетителите имаха възможност да се запознаят с практическите задачи в компаниите и да си изградят представа за приложението на наученото в университета в работата.

Компаниите изразиха удовлетворението си от големия брой посетители, от които мнозина дадоха заявка, че имат потенциала да се превърнат в бъдещи служители на изложителите. Студентите и младите специалисти също споделиха задоволството си от интересните предложения, които отправиха към тях десетки перспективни и водещи работодатели.

В края на деня бяха изтеглени имената на победителите в голямата томбола, която съпътства традиционно изложението. Много от компаниите участници бяха осигурили атрактивни подаръци – над 40 на брой. Те отидоха при най-активните посетители, които бяха доказали, че са посетили достатъчно много щандове и практически работилници.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Задава се HR уикенд. Код: Есен.

Есента настъпи и заедно с нея дойде време за поредният HR Weekend! В неформална, приятелска обстановка, JobTiger организира традиционната среща, на която ще дискутираме актуални въпроси от работното ежедневие на HR-ите, съчетано с много забавление и приятни емоции.

Ето и темите, които сме подбрали за семинарната програма, теми, които Ви вълнуват и са важни за HR обществото:
  • „Изграждане на собствени технически кадри“,
    Модератор: Христо Стоянов – Теси ООД;
  • Как да създадем устойчиво финансово поведение:личен бюджет,
    Модератори: Екатерина Кацарова и Петя Топалова - MetLife;
  • Средния мениджмънт – ключът за организацията,
    Модератор: Стоян Ганев – Телепол ЕООД
  • „Наградата“, като инструмент за насърчаване на ангажираността на служителите и положително влияние на общността,
    Модератор: Любомира Велчева - „Международна награда на херцога на Единбург – България“.
Очакваме Ви на 20 и 21 ноември 2015 г. в хотел „Калина Палас“, гр. Трявна на XXIV- тата среща на HR екипите в България.

Програмата на XXIV-ят HR уикенд може да разгледате тук.

За записвания и въпроси:
Таня Манчева, Т: 02/ 491 80 14, М: 0882 213 750, E: tanya@jobtiger.bg и
Величка Такева, Т: 02/ 491 80 13, М: 882 364 456, E: velichka@jobtiger.bg
Покана: CIM Interactive Event for Professional Marketers

International Human Resources (IHR) има удоволствието да Ви покани на своето събитие: CIM Interactive Event for Professional Marketers.

Очакваме Ви на 05 ноември от 19.00 ч до 20.30 ч. в хотел Park Inn в София, за да научите повече за The Chartered Institute of Marketing (CIM), Великобритания и техните международно признати професионални квалификации по маркетинг. Възползвайте се от възможността да се срещнете на живо с британските преподаватели от The Marketers’ Forum (TMF), Лондон, които ще провеждат обученията и да зададете директно въпросите си към тях.

CIM е най-голямата и престижна организация по маркетинг. Квалификациите на CIM са изключително практически насочени. Те гарантират качество на придобитите знания и умения, и са разпознаваеми в цял свят.

Повече информация за събитието и за добавената стойност на CIM професионалните квалификации може да намерите тук.

Моля да потвърдите Вашето присъствие на office@ihr.bg.

IHR е официален акредитиран учебен център на CIM за България от 2001 г.
40 младежи се обучават в безплатни курсове, организирани от Samsung, в партньорство с JobTiger

През изминалата седмица стартираха два безплатни курса, организирани от Samsung, в партньорство с JobTiger.

На 17 октомври 20 младежи от Технически университет – Варна започнаха обучение по „Дизайн и разработка на мобилни приложения за Android”, а на 22 октомви бе даден старта и на курса по „Въведение в WEB технологиите”, насочен към студентите от Националната художествена академия.

Обучителните курсове продължават два месеца и освен че ще надградят техническите си познания, с всеки от студентите ще се проведе и персонално кариерно консултиране. В края на курсовете, младежите ще бъдат препоръчани на подбрани работодатели, търсещи специалисти в съответните професионални области.

Партньори на Samsung в реализацията на кампанията са JobTiger и Musala Soft.
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране |
ноември - декември 2015 г.


Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.

За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
Software Group на Дни на кариерата в секторите IT, Телекомуникации и BPO 2015

На 14 октомври тази година се състоя поредното издание на специализирания кариерен форум „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO. По време на изложението се представиха над 70 компании, търсещи нови стажанти или служители в изброените сектори.

Основен партньор на събитието бе българската IT компания Software Group. Фирма с дългогодишна история и световноизвестни клиенти, Software Group е и една много интересна компания със специфична развойна дейност. За това и за другите особености на компанията, за профила на търсените служители и за причините да подкрепи изложението, сподели пред камерата ни своите виждания кънтри мениджърът Пламен Вутов.

  • Ericsson с четвърта поредна награда от ТОП ИКТ Работодател
  • Accedia: „Най-ценно за нас е да намерим област, в която още да се подобряваме“
  • Професиите с най-добри перспективи
  • CXG на Дни на кариерата в секторите IT, Телекомуникации и BPO
  • Кариерни съвети от „Игра на тронове“
  • Ректорът на ТУ-София: „Работете всеотдайно“
  • SEETEST 2015 се завърна в София. Браншът търси специалисти
  • Natek на Дни на кариерата в секторите IT, Телекомуникации и BPO
  • На седмото небе в петия работен ден
 
ПАРТНЬОРСТВА
Софтуер Груп бе генерален спонсор на „Дни на кариерата“ в секторите: ИТ, Телекомуникации и ВРО.

Софтуер Груп - Компанията
Софтуер Груп Бг е частна, специалзирана ИТ компания, фокусирана върху разработване на цялостни софтуерни решения в сферата на финансовия сектор.
Компанията обслужва клиенти от цял свят от седем основни офиса, разположени в България, Кения, Гана, Филипините, Мексико, Австралия и Индия. Всички офиси разполагат с екип от професионалисти, с изключитен опит в разработването на сложни финансови проекти.

Компанията осигурява решения за различни клиенти във финансовия сектор, но се фокусира върху работата с микрофинансиращи институции, кредитни съюзи и спестовни каси, малки и средни банки, вериги супермаркети и донорски организации.

Софтуер Груп – Стратегията

Стратегията ни е:
Да създадем отношения на тясна връзка между нашите клиенти и партньори, като резултатът от това е задълбоченото разбиране на техните нужди и цели.
Да разработим иновативни, гъвкави, оценими и устойчиви решения, които надминават стандартите в бранша.
Да осигурим за клиентите си качествено обслужване във всяко отношение по време на взаимоотношенията им със Софтуер Груп.
Да разчитаме на постоянното надграждане на опита си с непрестанно изучаване и проучване на новите технологии.

Софтуер Груп – Екипът

Екипът на Софтуер Груп се състои от опитни специалисти в областите Бизнес анализ, Управление на проекти, Разработване на софтуер, Софтуерна интергация и Внедряване на софтуер. Екипите на Софтуер Груп са проектирали и успешно внедрили над над 45 високотехнологични проекта.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Digital KidZ | 7 ноември 2015

На 07 ноември 2015г в зала 3 на НДК ще се състои третото поредно издание на конференцията за деца и технологии Digital KidZ. Фокусът на организаторите този път е върху “Родителството” и предизвикателствата, които създават технологиите при възпитанието на децата.

Като част от програмата с творчески работилници, Samsung ще дадат възможност на по-големите деца да композират музика с таблети, а на по-малките да създадат своя собствена приказка, рисувайки отново на таблети.

Digital KidZ е поглед към бъдещето, отговорност, метафора, умение родители и деца да вървят ръка за ръка напред, възползвайки се от технологиите на новото време без технологиите да ограбват живота и емоциите им.

Събитието обещава да е повече от интересно, така че не пропускайте да запазите своето място на първия ред. Билетите са достъпни в уеб сайта на събитието - http://bit.ly/1GUmXYP.

DigitalKidz включва:
 • Форум с практични съвети за родители и учители;
 • Целодневна програма с творчески работилници за деца на възраст 4-10 години
 • Изложение на неправителствените организации, които работят в областта на децата със специални потребности

Остават още две седмици до затваряне на регистрациите.
Стартира записването за обученията в трите направления на компютърна академия IT STEP

Стартира записването за обученията в трите направления на компютърна академия IT STEP: разработване на софтуер, компютърна графика и дизайн и мрежови технологии и системно администриране, както и за малката компютърна академия, предназначена за деца на възраст между 9 и 14 годишна възраст. Не пропускайте възможността да се обучавате в IT STEP!

Компютърна академия IT STEP е международно учебно заведение, специализиращо в областта на компютърното образование. Академията присъства в 13 страни на три континента, а през 2015 г. отваря врати първият клон на академията в България. Авторските методики на обучение в IT STEP са високо оценени от специалисти по целия свят. В компютърна академия IT STEP преподавателите са професионалисти от IT индустрията, които притежават реален практически опит. Това са само част от фактите, които отличават IT STEP от останалите компютърни учебни заведения в България и по света.

Обученията в IT STEP са изградени на принципа „Максимум практика, минимум теория“ и ще бъдат интересни за всеки, решил да избере IT сферата за своята бъдеща реализация.

Студентите, получили образование в компютърна академия IT STEP, стават пълноценни специалисти в своята сфера: получените знания и умения им гарантират успешен старт в IT.

Кога стартират обученията?

Направления „Разработване на софтуер“ и „Мрежови технологии и системно администриране“ стартират на 16 ноември 2015 г. На 16 ноември стартира и обучението в Малката компютърна академия, преднаначена за най-малките, интересуващи се от новите технологии.

Направление „Компютърна графика и дизайн“ стартира на 23 ноември 2015 г.

Искате да станете IT специалист? В IT STEP това е лесно! Запишете се до 31 октомври. При регистрация, може да се възползвате и от промокод IT-Tiger, който ще ви донесе специален подарък!

Адрес: гр. София, бул. Александър Стамболийски 55, ет.5
За въпроси и записвания: Тел. 0899 945 847 и 02/ 465-12-21
Световният лидер в организиране на МВА събития се завръща в София на 9 ноември 2015 г.

Срещнете се с водещи бизнес университети в София!

Кога: 9 ноември 2015 г.
Къде: София, хотел Балкан( Шератон)

Всеки участник в събитието ще може да се възползва от:
 • Индивидуални срещи* (Оne-to one ) с представители на топ бизнес училища
 • Интерактивни консултации и семинари относно вашата MBA програма с експерти и възпитаници на бизнес училищата
 • Индивидуални консултации за подготовка за теста GMAT
 • Многобройни възможности за стипендии

Access MBA оценява потенциала за прием в МВА програмите на всеки един кандидат, който се регистрира за участие в събитието. Като вземат предвид целите и предпочитанията на кандидата, експертите от „Квалификационния център” на Access MBA ориентират кандидатите към подходящите програми.

* Индивидуалните делови срещи за обсъждане на подходящи програми продължават 20 минути.

КАКВО ВИ ДАВА MBA?

 • Близо 90% от завършилите МВА програми получават мечтаната работа (проучване на GMAC от 2014 г.)
 • Средната начална заплата на завършилите МВА програми е в размер на 100 000 щ.д. (според Financial Times 2015.)
 • По-голямата част от завършилите МВА програма ще получат увеличение на заплатата през 2015 (проучване на GMAC от 2014 г.)

Постигнете ново професионално ниво с МВА!

Сред престижните университeти, които ще участват в есенния тур на Access MBA са:

IE Business School ,Vienna University of Economics and Business, The University of Sheffield , American University in Bulgaria, Esade Business School , Kellogg – WHU, Manchester Business School, SDA Bocconi, Rotterdam School of Management and more! и много други!

Местата за индивидуални срещи с представители на Access MBA експерти са ограничени, затова възползвайте се от възможността да се регистрирате предварително.

За да получите своята безплатна покана за събитието, се регистрирайте ТУК.

Ако се интересувате и от Магистърски програми, може да се регистрирате и за събитието Access Masters, което ще се проведе в същия ден , на същото място.

Повече новини, полезни статии, съвети, видео, честно задавани въпроси във форума на www.prepadviser.com .Всичко което трябва да знаете за процеса по кандидатстване за MBA и Master безплатно.