ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Нова възможност за компаниите на Национални дни на кариерата!
За пръв път на виртуален кариерен форум на JobTiger работодателите могат да се включват директно с презентации и уъркшопове.

Новата Employer Branding опция ще е достъпна за изложителите на най-утвърдения кариерен форум у нас – още на 8 април – по време на онлайн изданието на Национални дни на кариерата 2021.

Новата функционалност на платформата Brazen Technologies, на която ще се проведе онлайн частта от 20-ото издание на Национални дни на кариерата, ще донесе още ползи за компаниите. Вече е възможно работодателите да заявят опция за живо представяне – презентация, излъчвана по време на самото събитие.

Платформата, обявена за номер едно софтуер за кариерни събития в света, интегрира множество иновации през последната година. Една от тях е Live Video Broadcast опцията, която ще бъде включена за пръв път на кариерен форум, организиран от JobTiger. Работодателите ще имат възможност за директно излъчване с камера, микрофон и/или споделяне на екран с участниците. Посетителите, от своя страна, ще могат да се включат с въпроси в създаден за целта дискусионен панел.

Записи на презентациите ще бъдaт достъпни след събитието и ще може да се използват от компаниите за промотиране на работодателската марка и след събитието на 8 април. Опцията е чудесно допълнение към участието с щанд , като дава на компаниите и още един, по-различен, интересен и интерактивен начин да представят себе си и свободните си позиции.

Повече информация за заявяване на участие, детайли за спонсорски пакети и допълнителните рекламни опции: https://careerdays.bg/bg/national-careerdays/employers
Планирайте годината с JobTiger.events и годишния ни календар от кариерни събития за 2021 г.

JobTiger има дългогодишен опит в провеждането на кариерни и HR събития онлайн и на живо.
Въпреки здравната и икономическа криза и ограниченията за провеждане на събития, тази година JobTiger не се отказва от мисията си да подпомага връзката между бизнеса, образованието и търсещите работа. Именно затова нашият отдел „Събития“ подготви целия си календар кариерни събития за настоящата година.

С негова помощ вие също бихте могли да планирате участия в изложенията ни през 2021 г. Повече информация във връзка със събитията, таксите за участие и начините на регистрация можете да откриете в календара, както и в страницата на всяко събитие.

През настоящата година по-гъвкавият подход ще бъде търсен от всички ни за повече ефективност. Ето защо, въпреки че дори и в HR бранша цените на услугите се покачват, JobTiger не само ще задържи, но и ще намали цените за участие в събитията си! С новия предплатен план JobTiger Wallet компаниите вече могат да постигнат най-добрите резултати чрез най-подходящите за текущите условия решения. JobTiger Wallet е начинът компаниите да намалят разходите си, като в същото време се възползват от повече свобода в планирането по време на пандемия, за да могат и през идната година да се срещнат първи с някои от най-добрите кандидати на пазара на труда.

Възползвайте се и от специалните ни предложения за ранно записване на преференциални цени.

Оставаме на разположение, в случай, че е необходима допълнителна информация и съдействие:
events@jobtiger.bg
+359 884 086 003
+359 884 070 906
+359 882 364 456
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
10-ото юбилейно издание на HR Industry доказа, че „няма трудни неща, а невъзможните просто отнемат малко повече време“

Първото виртуално издание на единственото специализирано HR събитие у нас приключи с равносметката: 25 компании-изложители, 15 презентации по актуални теми и 693 посетители в рамките само на един работен ден.

Извънредната епидемична обстановка у нас стана причина 10-ото юбилейно издание на HR Industry да се проведе за пръв път изцяло виртуално на 9 февруари на платформата на Brazen Technologies.

Въпреки необичайния формат на изложението и безспорно трудните времена, в които живеем, още сутринта на официалното откриване на форума беше отчетен голям интерес от страна на посетителите. Както се пошегува управителят на компанията-организатор JobTiger г-н Светлозар Петров: „100 души на откриването никога не е имало, винаги по-бавно се събираме, днеска понеже е онлайн, това е едно чудо.“

Онлайн форматът навярно допринесе и за „препълването“ на виртуалните зали по време на цялото изложение. На всяка от лекциите и презентациите от семинарната програма се включиха между 50 и 100 посетители, което е доста повече от присъствалите досега на събитията на живо. Разбира се, не само удобният вариант на посещение на форума (реално той беше достъпен от всяка точка на света единствено чрез безплатна регистрация и устройство, свързано с интернет) и доброто техническо качество на реализацията му, но и актуалността и разнообразието на презентациите събраха толкова много специалисти във виртуалните зали. Представени бяха теми, свързани с електронни трудови досиета, автоматизация и дигитализация, ангажираност на служителите, допълнителни придобивки и, разбира се, идеи и решения, които да подпомогнат HR специалистите в условията на пандемията.

Част от презентациите ще бъдат качени в Youtube, така че ако искате и вие да сте в крак с най-новите тенденции в сферата на управлението на човешките ресурси, абонирайте се за канала на JobTiger тук.
Целогодишно активен е и порталът HR Industry.bg, където се публикуват новини от бранша, статии по наболели проблеми и специализираното мнение на общността у нас.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Вашият Employer Branding профил на JobTiger.bg с 10% отстъпка до края на м. март

ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!

Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.

Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.

Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.

Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.

Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.

За индивидуален поход към Вашите нужди, отстъпка с JobTiger Wallet и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
Селекция и първоначален подбор

С нарастване на броя на кандидатите по предложения за работа, нараства и времето необходимо за разглеждане и оценка на всяка кандидатура и комуникацията с тях.

Услугата за селекция и първоначален подбор на кандидати е създадена за работодатели, които не разполагат с необходимото време, възможност и ресурси да селектират подходящите служители сред всички получени кандидатури, като в същото време желаят да подходят професионално към процеса на подбор и комуникация с кандидатите за работа.

Тя е създадена за работодатели, които желаят да са включени в процеса на подбор, в етапа на разговори с подходящите, за позицията кандидати и по този начин оптимизират своите административни процеси.

Какво получавате
Компетентен и задълбочен подход към създаване и публикуване на обява за работа.
Ефективност при преглед и оценка на кандидатури благодарение на обширния професионален опит на специалистите подбор.
Професионална и етична комуникация с всички кандидати.
Достъп до допълнителни ресурси за подбор и управление на кандидати: социални мрежи, системи за подбор на кандидати и др.
Поддържане на положителния имидж на компанията като работодател, чрез предоставяне на обратна връзка на всеки кандидат (одобрен или не) включен в процеса на подбор.

Да поговорим!
Свържете се с нас:

hr@jobtiger.bg
+ 359 2 49 180 21
+ 359 884 45 78 47
Как да научим децата на финансова грамотност?

Добрата финансова култура ни помага да взимаме информирани финансови решения, ефективно да разпределяме бюджета си и да бъдем подготвени с достатъчно средства за извънредни ситуации.

Финансовата грамотност не е присъща само на банкери, счетоводители и специалисти. Липсата на основни финансови умения влияе на живота на всеки от нас и води до финансови загуби. Финансовата култура е способността на хората ефективно да използват знания и умения за разумно управление на материалните си ресурси през целия им живот.

За съжаление финансовата грамотност често е подценявана и не е отделен предмет, който се изучава в училище. Повечето предишни поколения, включително милениалите и поколението X, не са били обучавани на основни финансови понятия и се е наложило да се запознаят с тях едва когато са започнали работа.

Според известния американски радиоводещ и съветник по лични финанси Дейв Рамзи личните финанси са само 20% знания и 80% поведение. Често заимстваме уменията за управление на личните си финанси от нашите родители, защото ставаме свидетели на собственото им финансовото поведение.

Оказва се, че можете да говорите с децата си за парите много по-рано отколкото предполагате. Повечето изследвания показват, че много от финансовите навици на децата като например самоконтрол, са създадени до 7-годишна възраст, което означава, че можем да започнем да учим нашите деца на полезни финансови модели на поведение от първи или втори клас.

Изготвяйте семеен бюджет и започнете да давате на децата джобни, като им помогнете да ги разпределят така, че да не останат без пари. Или ги „наемете" на работа, като им позволите сами да изкарат джобните си. Колкото по-рано започнете да формирате финансовите навици у детето, толкова по-добре.

Специалистите от Zaplatomer.bg подготвиха няколко съвета за това как да насърчите финансовата култура във вашето семейство.