ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрациите за HR Industry 2021 вече са в разгара си. Защо да се включите и вие?
След многото промени, които донесе 2020 година, навярно сте и любопитни, и заинтересовани да разберете кои сега са най-добрите HR практики и услуги. Новостите ще бъдат представени на 9 февруари 2021 г. от 10:00 до 16:00 ч. по време на юбилейното десето издание на HR Industry. Традиционният Звезден ден на HR бранша ще се проведе за първи път онлайн – безопасно, лесно и достъпно за всеки от всяка точка на света!

HR Industry е уникално за HR сектора събитие, което годишно събира над 50 изложители – български и международни компании, доставящи услуги в сферата на човешките ресурси – подбор на персонал, HR софтуер, пейрол, тиймбилдинги, обучения и симулации, трудова медицина, допълнителни придобивки и др. И им дава шанс да представят най-добрите практики в мениджмънта, привличането и задържането на талантите. Посетителите всяка година са над 700 HR мениджъри, финансови мениджъри, управители и собственици, чиято цел е да се информират за новостите в продуктите и услугите и да намерят правилните доставчици за техните нужди. Тази година събитието ще се проведе онлайн – лесно и безопасно и с достъп от всяка точка на света.

Ползи за изложителите:

Достъп до стотици потенциални клиенти за един ден
Независимо какъв пакет ще изберете (участие с виртуален щанд, презентация или комбиниран), услугите, продуктите и идеите ви ще стигнат до стотици потенциални клиенти – в рамките само на един ден ще имате възможност да се срещнете лично с повече професионалисти от бранша, отколкото за месеци, прекарани в интензивни срещи.

Представяне на най-новото и поглед над конкуренцията
2020 г. донесе много новости в сферата на продуктите и услугите в сферата на човешките ресурси. Няма по-подходящо място, където да представите вашите иновации и да разберете отблизо какво подготвят останалите за 2021 г.

Платформа №1 в света за онлайн кариерни форуми
Първото изцяло виртуално издание на HR Industry ще се осъществи чрез платформата Brazen Technologies, обявена за световен лидер в софтуерните решения за кариерни форуми и нетуъркинг събития. Работата с платформата е изключително лесна и интуитивна. Предварително се изисква единствено попълване на информацията за компанията-изложител, а в деня на събитието – нейни представители трябва да бъдат онлайн за срещи с клиенти и заинтересовани специалисти. Комуникацията с посетителите се осъществява посредством чат, аудио или видео – по ваш избор. Презентациите от семинарната програма се излъчват в реално време. След приключване на събитието, изложителите ще имат достъп до историята на чатовете си с посетителите за 6 месеца напред. Вижте как платформата прави преживяването максимално близо до срещите на живо: https://jobtiger.tv/hr-industriya/kak-hr-industry-2021

А какви са останалите ползи за изложителите може да прочетете в hrindustry.bg.

Ще спечелите повече от участието си в Звездния ден на HR бранша, ако направите регистрацията си до края на декември 2020 – с 20% отстъпка от цената със специалния план JobTiger Wallet!

Свържете се с екипа ни за повече информация: events@jobtiger.bg
Продължава регистрацията за Събития 2021 на JobTiger

През м. ноември излезе календара със събития на JobTiger за 2021 г. Той е по-гъвкав, адаптивен и с планиране на събития на живо, както и онлайн за най-знаковите кариерни форуми в страната.

След HR Industry, през 2021 очаквайте:
  • Национални дни на кариерата 2021 - на живо и виртуално;
  • Виртуални дни на кариерата 2021;
  • Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг - на живо и виртуално;
  • Дни на кариерата в икономическия сектор - на живо и виртуално.

В настоящата криза, засягаща силно и пазара на труда, JobTiger осъзнава важността да продължи да бъде най-добрият посредник между търсещите и предлагащите работа. 2020 г. не беше лека и както хората, така и фирмите са изправени пред предизвикателства, несигурност и непредсказуемост на всички нива. Рисковете в планирането на разходите са големи и бюджетирането се превърна в сложна задача с много неизвестни. През 2021 година по-гъвкавият подход ще бъде търсен от всички ни за повече ефективност. Ето защо, въпреки че дори и в HR бранша цените на услугите се покачват, JobTiger не само ще задържи, но и ще намали цените за участие в събитията си! С новия предплатен план JobTiger Wallet компаниите вече могат да постигнат най-добрите резултати чрез най-подходящите за текущите условия решения. JobTiger Wallet е начинът компаниите да намалят разходите си, като в същото време се възползват от повече свобода в планирането по време на пандемия, за да могат и през идната година да се срещнат първи с някои от най-добрите кандидати на пазара на труда.

За повече информация може се свържете с нашия екип:
events@jobtiger.bg
+359 884 086 003
+359 884 070 906
+359 882 364 456
 
20 ГОДИНИ JOBTIGER
HR одит – Audit Advice Associates, Топ ИКТ работодател, Национално изследване на ангажираността

В годините 2010 – 2011-а, в много дискусии с колеги от бранша, в свободни разговори по време на HR Weekend, както и по време на наши събития, спонтанно се родиха много добри идеи за нови бизнес начинания с голям ефект върху HR гилдията. И JobTiger се нагърби с тях.

Една от основните нишки беше да намерим форма за взаимопомощ между колегите от различните компании, да изведем позитивни и полезни добри практики, а защо не и в състезателен вариант да отличим най-добрите постижения.

  • Николай Божилов – в областта на човешкия капитал JobTiger е нашият първи избор
  • проф. д-р инж. Илия Железаров – JobTiger събраха на едно място бизнеса и студентите
  • Десислава Тодорова – „Впечатляващ професионализъм, отдаденост, желание за работа, усмивка и нестихващ позитивизъм“
  • HR Industry – звездният ден на HR бранша
  • Мартин Заимов – мога да разчитам за полезно знание и дискретен съвет
  • Надя Маринова – винаги висок стандарт и изключителен продукт
  • Медии на JobTiger– блог, социални , JobTiger.tv, HRIndustry.bg
  • Антоан Шотаров – да бъдеш лидер означава, че предлагаш качество
  • Проф. д.п.н. Галя Христозова – появихте се съвсем навреме
  • Ваня Бабанин – светкавична адекватна реакция, отзивчивост и много хумор
  • Диверсификация – пазар на труда, маркет тестове, услуги по подбор и персонал под наем
  • Радослава Кроснева – JobTiger притежават дълбока експертиза и имат широк поглед над голямата картина
  • Светослав Занев – много от иновациите бяха стартирани от JobTiger
  • Георги Янков – JobTiger дават стойност на всички в тяхната екосистема
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Ново проучване оборва идеята, че заетите в ИТ сектора у нас искат нереалистично високи заплати

84% от средното ниво специалисти и 36% от старшите искат между 3000 и 5000 лв. заплата

Какво всъщност искат ИТ специалистите у нас, когато избират нов работодател – е фокусът на специално проучване на компанията за комплексни HR услуги JobTiger. В продължение на две седмици бяха анкетирани 453 ИТ специалисти, които споделиха не само желаното от тях възнаграждение, но и в какъв тип компании и екипи искат да работят, кои допълнителни придобивки натежават при избора им и в какъв процес по подбор предпочитат да участват.

Повечето анкетирани имат реалистични финансови очаквания От проведеното изследване става ясно, че представата, според която работещите в сферата на ИТ у нас искат необосновано високи заплати, е по-скоро мит. Действителните цифри сочат, че 36% от старшите специалисти (Senior) предпочитат нетно месечно възнаграждение в диапазона 3000-5000 лв., 38% – в рамките на 5000-7000 лв., а за малко над четвърт (26%) – предпочитанията са за над 7000 лв.

Вижте цялото проучване на JobTiger в JobTiger.bg.
Вашият Employer Branding профил на JobTiger.bg с 20% отстъпка до края на годината

ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!

Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.

Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.

Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.

Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.

Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.

За индивидуален поход към Вашите нужди, отстъпка с JobTiger Wallet и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
 
 
Екипът на JobTiger Ви пожелава весели празници и щастлива и успешна 2021 година!