ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
|
Събитията за кариера в секторите IT, Комуникации или Аутсорсинг ще се проведат през октомври |
Петте събития от серията през октомври ще дадат шанс на хора от цялата страна за кариерно развитие, нова работа или стаж.
Тринадесетото издание на специализирания секторен кариерен форум ще се проведе виртуално и присъствено. Десетки водещи компании ще търсят своите нови служители и стажанти.
Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2021 са насочени към тези, които искат да се развиват професионално в областта на информационните технологии и телекомуникациите и към всички, които владеят чужди езици и желаят по-добра реализация на знанията и уменията си.
За да свърже търсещите работа и открояващите се работодатели, форумът ще се проведе в четири града на живо и онлайн за цялата страна:
София – 7 октомври, НДК, ет. 5
Пловдив – 12 октомври, Пловдивски панаир, Конгресен център
Варна – 14 октомври, Rosslyn Hotel Dimyat
Габрово – 19 октомври, Технически университет, Библиотека
Виртуален ден – 20 октомври на платформата на Brazen Technologies.
Подробности за програмата на изложенията и пълен списък на фирмите, които ще търсят кадри на Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2021, вижте тук: it.careerdays.bg
Входът е свободен, но местата са ограничени – затова се регистрирай още сега на: https://careerdays.bg/bg/it-careerdays/students
Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger Бронзов спонсор на събитието Accenturе.
Здравето и спокойствието на посетителите и изложителите на форумите е приоритет за организаторите и събитията на живо ще бъдат проведени при спазване на всички разписани мерки за сигурност!
Организатор: JobTiger. Партньори: JobTiger.tv, HR Industry, Тракия икономическа зона, b2b Media, сп. Журнал за жената, KALDATA, ABLE Mentor, Legion Run, ISIC International student identity card, EVENTIPLIER u Career revolution by Voca Academy.
За повече информация, интервюта и въпроси: events@jobtiger.bg и 088 408 6003 |
|
|
Предстои единадесетото издание на Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти
Единственият специализиран кариерен форум в икономическия сектор в България ще се проведе на живо на 23 ноември (вторник) 2021 г. - във фоайето на Университета за национално и световно стопанство и виртуално - на 25 ноември (четвъртък) 2021 г. - в платформата на Brazen Technologies.
Ако искате да бъдете сред компаниите, които ще имат възможността да се срещнат с хиляди амбициозни млади хора тази есен и да представите своите работни и стажантски позиции, не пропускайте да запазите своето място сега. Регистрацията за работодатели е отворена: https://careerdays.bg/bg/economy-careerdays/registration
Повече информация във връзка със събитието може да видите тук.
Организатор на форума е JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС.
За контакти:
Е: events@jobtiger.bg
T: +359 88408 6003 | +359 884 070 906 |
|
|
|
|
ИТ секторът вече заема второ място по дял на предложенията за работа в страната
Общият брой на обявите се задържа без промяна през август.
Броят на обявите за работа през август се запазва почти без промяна спрямо юли – наблюдава се съвсем малко покачване с 0,4%. На годишна база нивото на обявите е с 55% по-високо от това през август 2020 г. Наблюдава се обаче преразпределение по сектори – сочи актуалният месечен анализ на HR компанията и кариерен сайт JobTiger.
Продължава засиленото търсене на кадри в „ИТ“ сектора, като през август той заема безспорно първо място по ръст на предложенията с цели 28% спрямо юли. Това е единственият сектор, при който се наблюдава постоянен ръст на обявите от началото на 2021 г., като в сравнение с август 2020 г. броят на предложенията в него е нараснал със 160%.
На второ място след „ИТ“ е секторът „Маркетинг и реклама“ с ръст от 9%, а след него се нареждат „Здравеопазване и фармация“ (8%), „Административни и обслужващи дейности“ (7%), „Производство“ (5%) и „Строителство“ (1%).
При останалите сектори през август наблюдаваме спад на обявите, като той е най-голям в отрасъла „Хотелиерство и ресторантьорство“ –23%. През месеците април и май JobTiger отрази много висок ръст на предложенията в този сектор (съответно 95% и 36% на месечна база), като с наближаването на края на летните месеци обявите за работа в него намаляват. Въпреки спада, предложенията в отрасъла са с 32% повече спрямо същия период през 2020 г.
След „Хотелиерство и ресторантьорство“ намаляване на броя на новите предложения се наблюдава и в секторите „Логистика и транспорт“ (-6%), „Счетоводство, одит, финанси“ (-5%), „Административни и обслужващи дейности“ (-4%) и „Търговия и продажби“ (-1%).
„ИТ“ секторът вече заема второ място по дял от общия брой предложения
Поради постоянния ръст в „ИТ“ сектора, той вече заема второ място по дял от общия брой предложения в страната с 16%, воден от стандартния лидер – сектора „Търговия и продажби“ (21%).
Секторът „Производство“ се нарежда на трето място с 15% дял, а доскоро заемащият второ място сектор „Хотелиерство и ресторантьорство“ слиза на четвърто, с дял от 13%.
Вижте целия анализ на JobTiger за м. август тук. |
|
|
|
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg - силен канал за комуникация и представяне
В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020. Светът става все повече дигитален и компаниите имат нужда от все повече и разнообразни онлайн канали за комуникация.
Employer Branding услугата на JobTiger.bg е именно такъв онлайн канал за комуникация в полза на кандидата, където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид. Създадена е именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.
Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията и по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.
Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.
Цената на Employer Branding услугата е 2000 лв. без ДДС за година и включва и публикуването на неограничен брой корпоративни обяви.
Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.
Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.
Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?
В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021 |
|
|
|
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG |
Компаниите търсят все повече разнообразни офис решения за своите служители
Въпреки предизвикателния контекст, създаден от пандемията, и песимистичните очаквания по отношение на пазара на офиси под наем, София Еърпорт Център остава устойчив и не регистрира промени по отношение на съществуващите нива на заетост, като същевременно се поддържа високият процент работа от вкъщи от наемателите на комплекса. Компаниите продължават да прилагат хибридния модел на работа, който успешно съчетава работата от дома и офиса.
Ето какво сподели Мария Тантилова, маркетинг и лизинг мениджър на комплекса, по темата за свободните офис пространства.
|
|
|
|
|
|