ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
|
Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг продължават във Варна и Габрово, а след това и online |
След успешния им старт в София, Дни на кариерата ИТ, Комуникации и Аутсорсинг днес бяха в Пловдив.
На 8 октомври – след месеци на невъзможност да се провеждат събития на живо – в НДК се събраха организатори, представители на бизнеса, кандидати за нова работа или стаж и почетни гости, партньори и приятели на Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Откриването на 11-ия ежегоден форум в момент на криза бе окачествено не само като удобна възможност търсещите работа да се срещнат с екипите на водещи компании у нас, но и като знак, че въпреки предизвикателствата, бизнесът търси начини да се развива.
„Вярваме, че това, което организирахме, е нещо, което има своя смисъл - макар по-малко компании тази година, то все пак има 30 компании, които ясно показват, че са дошли да намерят необходимите им хора, да се срещнат с талантите и да наемат, наемат, наемат.“ – това заяви при откриването г-н Светлозар Петров, управител на компанията-организатор JobТiger.
След събитията в София и Пловдив, Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг продължават на живо: във Варна на 14 октомври – Rosslyn Hotel Dimyat и в Габрово на 20 октомври – Технически университет, Библиотека.
На 21 октомври от 11 до 17 ч. ще се проведе Виртуален ден – най-лесната, безопасна и удобна възможност да се включите във форума от всяка точка на света. Нужна е единствено предварителна безплатна регистрация на този линк.
В поредицата от събития участват над 60 компании, сред които TSD Services, Soitron и А1. Всички те са се включили - на живо или виртуално, за да се срещнат с добре подготвени и комуникативни млади хора, иначе казано, за да открият своите бъдещи служители. Това безспорно е една отлична кариерна възможност.
Събитията на живо са безплатни за посетителите и се провеждат при всички разписани мерки за сигурност, а екипът на JobТiger дори се тества предварително за COVID-19 и допуска до срещите на живо само доказано здрави свои представители.
Подробности за програмата на Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2020 и пълен списък на компаниите изложители – можете да видите тук.
Предварителна регистрация за събитията от Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2020 можете бързо и безплатно да направите на сайта на форума.
|
|
|
Продължава регистрацията за участие на работодатели в единствения специализиран кариерен форум в икономическия сектор в България
Пазарът на труда се адаптира и бавно се възстановява в ситуацията на пандемия. Освен IT кадри, работодателите активно търсят и множество други специалисти – търговци, финансисти, HR експерти и много други. Именно тази нужда се старае да задоволи форумът Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти.
Ежегодното събитие, организирано от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС, ще събере на едно място млади специалисти от различни професионални области с водещи български и международни компании на 26 ноември във фоайето на УНСС. Повече от 30 компании вече са се записали за участие, давайки сериозна заявка за силно фирмено присъствие и богат избор от отворени позиции.
За повече информация може да се свържете с екип „Събития“ на JobTiger:
events@jobtiger.bg
02 491 80 11/ 20/ 24
|
|
|
|
|
SCALE UP Your Career 2020 срещна на живо опитни специалисти с водещи работодатели
На 29 септември 2020 г. в Интерпред – СТЦ София се събраха най-добрите експерти в кариерното развитие, лектори и топ компании, по време на третото издание на Scale Up Your Career 2020.
По време на събитието посетителите имаха възможност да се запознаят с Георги Ненов, събрал в серията си от подкасти „Свръхчовекът“ уроците на повече от 200 успели личности. В рамките на SCALE UP Your Career се проведе и практическа работилница за управление на лични финанси, водена от Стойне Василев – собственик на най-популярния сайт за лични финанси у нас SmartMoney.bg. Посетителите на форума се срещнаха и с Лили Георгиева (автор на настолната книга за кариерна промяна „От любов към себе си“ и създател на изпитаната методология за кариерна промяна „Устрем“), за да разберат от самата нея как да се представят въздействащо пред работодатели, партньори и клиенти.
Посетителите имаха възможност да се срещнат директно с представители на фирмите участници и да получат реална представа за възможностите за кариера при тях.
SCALE UP Your Career се организира за трета поредна година от Career Guide и за втора - с подкрепата на JobTiger.
|
|
|
|
|
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg е силен канал за комуникация и представяне
ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!
Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.
Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.
Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.
Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.
Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.
За индивидуален поход към Вашите нужди и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
|
|
|
|
Броят на обявите за работа у нас достигна най-високата си стойност от началото на пандемията
С 11% е намаляло търсенето на кадри в сектор „Хотелиерство и ресторантьорство“
След като за август отчетохме повишаване на броя на обявите за работа у нас с 10%, положителната тенденция продължава и през септември, сочат данните от месечния анализ на JobTiger.
За изминалия септември увеличението при предлаганите работни позиции е 5%. Така общият брой на обявите достигна най-високата си стойност от началото на пандемията. Новите предложения са със 7% по-малко от тези, публикувани в периода преди кризата, предизвикана от COVID-19. В сравнение със септември миналата година обаче – спадът на търсене на нови кадри е – 13%.
Вижте целият анализ в JobTiger.bg.
|
|
|
|
Търсят се най-големите корпоративни дарители в България
За петнадесета поредна година Български дарителски форум (БДФ) набира кандидати за наградите „Най-голям корпоративен дарител“.
Това е конкурс, който отличава компаниите, инвестирали финансови, нефинансови средства и доброволен труд в общественозначими каузи. Така налага стандарти за добри практики и устойчиво и прозрачно дарителство.
Категориите са:
Качествени категории:
Най-добра дарителска програма
Най-устойчива дарителска програма
Най-сполучливо партньорство
Количествени категории:
Най-голям обем финансови дарения
Най-голям обем нефинансови дарения (стоки, материали, услуги)
Най-голям принос чрез доброволен труд на служителите
Най-щедър дарител
Специална категория:
Най-сполучливо партньорство по време на COVID-19 кризата - 2020 г.
Наградата в специалната категория ще отличи съвместните усилия на бизнеса и гражданския сектор за преодоляване на последиците от пандемията в периода между март и юли 2020 г. Дейностите трябва да са в отговор на спешни нужди, породени от кризата.
Срокът за номиниране (самономиниране) е 31 октомври. Насоки и формуляр за кандидатстване ще намерите на сайта на БДФ.
|
|
|
|
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG |
Възможност ли е кризата? Ангажираност и продуктивност при дистанционна работа
В първите месеци след преминаването към масова дистанционна работа, ангажираността и производителността се повишиха. После, с времето и с отхлабването на мерките, започнаха да спадат и дори някъде стигнаха исторически минимуми.
Всяка компания има своя опит и практики в поддържането на ангажираността и продуктивността, когато служителите са в офиса. Но когато част от персонала работи дистанционно, тази задача не изглежда лесна за решаване. Много мениджъри и собственици се притесняват от проблема с оползотворяването и отчитането на работното време при дистанционна работа. Как да се справим?
|
|
|
|
|
|