ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Двумесечен абонамент на цената на един за Marketplace в HRIndustry.bg!
Събитието HR Industry 2022, което ще се проведе присъствено на 10 февруари в СТЦ Интерпред, наближава. Браншът очаква с интерес събитието и записванията на посетители, освен на изложители, растат бързо.

В очакване на Звездния четвъртък JobTiger има ново предложение за доставчиците на HR услуги - всеки заявен и платен до 9 февруари 2022 г. продукт в Marketplace на HRIndustry.bg получава двумесечен абонамент на цената на един – 50 лв. без ДДС. Така ще можете да се възползвате от повишения интерес към сайта, свързан със събитието, и да достигнете до повече потенциални клиенти.

Marketplace е място за споделяне и рекламиране на HR продукти и услуги в помощ на компаниите в България.

Заявете продукт с абонамент за два месеца на цената на един тук.

Изложителите на HR Industry 2022 ще могат, в допълнение на участието да публикуват новини и продукти напълно безплатно в рамките на една календарна година от датата на провеждане, т.е. до 10.02.2023 година.

Регистрациите за изложители и посетители за HR Industry 2022 са отворени и можете да ги направите тук.
Отстъпки за ранно записване - Календар събития на JobTiger 2022

Чрез предплатения план за услуги JobTiger Wallet, вие заявявате участие в събитие, предплащате сумата за участието със значителна отстъпка и можете да потвърдите или отмените участието си до месец преди датата на събитието. Така сумата не се губи, а остава като кредит за бъдеща услуга. Същото важи и когато поради форсмажорни обстоятелства планирано събитие не може да се проведе.

За всяко събитие, което организираме през 2022 г. сме предвидили между 10 и 15% отстъпка от крайната цена, ако направите регистрация и плащане в определен срок.

Разгледайте Календара за събития на JobTiger 2022 и заявете участие с JobTiger Wallet.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
ИТ секторът вече заема най-голям дял от обявите за работа

Предложенията през декември са с 49% повече от тези през 2020 г.

През последният месец на 2021г. обявите за работа във водещите сайтове са намалели с 35%. Въпреки големият, на пръв поглед, спад не бива да има основание за притеснение. Спадът на предложенията през декември е традиционен и основно се дължи на по-големия брой почивни дни за коледните и новогодишни празници, през които огромна част от работодателите не публикуват нови предложения за работа.

Макар и по-малко броят на обявите е с цели 49% повече от този през декември 2020г.

Както при общият брой, така и във всички сектори се наблюдава спад на предложенията през декември.

С най-голям спад са обявите в сектор „Производство“ (-44%), следван от „Счетоводство, одит, финанси“ (-43%) и „Строителство“ (-41%).

В останалите отрасли спадът на обявите е както следва:
„Маркетинг и реклама“ (-38%), „Административни и обслужващи дейности“ (-36%), „Търговия и продажби“ (-34%), „Здравеопазване и фармация“ (-32%), „Логистика и транспорт“ (-31%), Хотелиерство и ресторантьорство“ (-25%) и „ИТ“ (-15%).

Целият анализ на JobTiger за месец декември може да прочетете в JobTiger.bg.
Най-добрите работодатели влизат в надпревара за Employer Branding Awards 2022

В петото издание на конкурса компаниите в България са предизвикани да демонстрират своите оригинални стратегии и проекти и да се включат в битката за титлата "Успешен работодател".

Кандидатстването е в периода 10 януари - 5 февруари 2022 г. включително.

Изминала още една предизвикателна година, която донесе много промени и за служителите, и за работодателите. Компаниите търсят нови подходи, за да направят работата по-ефективна, но и присбособена към различните условия, в които се намираме. Прилагат се иновации в привличането и задържането на най-добрите сред талантите. Водещите компании осъзнават факта, че са необходими нови стратегии за ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж, независимо от трудностите. Създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги. И през 2022 година наградите ще търсят новите подходи и иновативните стратегии за employer branding.

Петото издание на конкурса е за умелите в управлението на талантите. За тези, които имат и прилагат успешни стратегии за Employer branding, оригинални проекти, идеи, ПР кампании, силни HR инициативи или креативни методи за развитие в една среда, която изисква гъвкавост и адаптивност.

Ранното кандидатстване е до 23 януари 2022 година.

Официална церемония по награждаването ще е на 15 февруари 2022 г.

За да научим повече за нагласите на хората към ваксинацията, Paylab.com, част от който е Zaplatomer.bg, проведе международно проучване сред извадка от 15871 служители от 7 различни държави - България, Хърватия, Чешка република, Унгария, Румъния, Словакия и Словения.

Респондентите в проучването заемат длъжности на различни нива - от неквалифицирани работници до висш мениджмънт; имат различно образование - от основно образование до докторска степен; получават различно възнаграждение - ниско, средно и високо заплатени; включват различни възрастови групи - от под 25 г. до над 55 г., като са представени и двата пола.

Повече за конкурса може да видите в talents.b2bmedia.bg.