ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Регистрацията за HR Industry 2016 вече е отворена
HR Industry е единственото по рода си изложение в България на компании, предоставящи услуги в сферата на човешките ресурси. Събитието ще се проведе на 11 февруари 2016 г., в х-л Хилтън.

Събитието се организира за пета поредна година, в отговор на нуждите на бизнеса и това го прави отлична платформа за представяне на актуалните HR продукти и услуги. Миналата година изложението събра над 550 мениджъри и HR специалисти от български и международни компании, които се запознаха с услугите на 44 компании, опериращи в сферата на подбора на персонал, одит на персонала, обучения, тренинги и тиймбилдинги, HR outsourcing, животозастраховане и здравно осигуряване, временна заетост, трудова медицина, консултации и други.

Всички компании, които искат да вземат участие в единственото специализирано за HR бранша в България изложение:
  • имат възможността да направят презентация на своята компания;
  • ще бъдат включени в специализиран каталог на HR индустрията в България за 2016 г., който се издава както в печатна, така и в онлайн версия. Хартиеното издание ще бъде връчено лично на всеки един посетител в деня на събитието;
  • ще бъдат рекламирани на сайта на събитието – www.HRIndustry.bg

Запазете своето изложбено място на HR Industry 2016 до 8 януари 2016 г. и се възползвайте от преференциалната цена за ранно записване!

HR Industry 2016 се организира от JobTiger, с финансовата подкрепа на MetLife.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Най-значимите български бизнес награди бяха раздадени вчера, 30 октомври, в хотел Маринела, София, а Светлозар Петров, управител на Джобтайгър, получи наградата за „Най-добър старт в кариерата“. Най-голямата работодателска организация – КРИБ и списание Икономика отличиха най-успешните бизнесмени през годината и наредиха един до друг всички онези, който са допринесли най-много за развитието на българската икономика през изтичащата година.

До момента никоя HR компания не е била отличавана за приноса си в развитието на българската икономика. Наградата за Светлозар Петров и JobTiger е по тази причина изключително показателна за развитието на HR бранша и за мястото, което JobTiger заема в него. „Гордея се и съм благодарен, че авторитетното и много опитно жури е преценило да ни отличи по този начин. От друга страна, изпитвам смирение в този момент, тъй като всички успехи, заради които получихме наградата, са плод на упорита работа на целия екип, малко късмет и щастливо стечение на определени обстоятелства“, заяви Светлозар Петров, управител на компанията за комплексни HR услуги JobTiger.

Голямата награда „Мисис Икономика“ 2015 отиде при Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка. Тя бе обявена за втори път за „Мисис Икономика“, след като през 2012 г. се окичи със същата награда. За „Мистър Икономика“ 2015 година бе обявен Председателят на Съвета на директорите на КЦМ 2000 Груп инж. Никола Добрев.

По традиция победителите в отделните категории получиха статуетката „Рибарят и златната рибка“, която с времето се е превърнала в запазена марка на конкурса. Събитието бе уважено от множество видни представители на българския икономически живот. Награди бяха раздадени общо в 8 категории, както и 3 специални награди и две големи награди, съответно за Мистър и Мисис Икономика 2015.

Носителите на „Оскарите“ в българския бизнес бяха избрани от жури, съставено от членовете на Управителния съвет на КРИБ, сред които са ръководители на фирми от различни браншове, които според председателя на КРИБ Кирил Домусчиев „гарантират безпристрастността при избора“.

Конкурсът се провежда от над 20 години и си е извоювал лидерска позиция сред другите подобни инициативи.

*Снимка: Стоян Йотов, сп. Икономика

Десетки компании и изключително голям брой студенти се срещнаха в УНСС по време на „Дни на кариерата“ в секторите: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг, Обслужване на клиенти

72 компании отправиха предложения за работа към младите специалисти

На 3 декември, в УНСС, София, се състоя единственият в България кариерен форум, насочен към компании в секторите: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг, Обслужване на клиенти. По време на събитието 72 компании представиха своите свободни стажантски и работни позиции. Над 4800 студенти и млади специалисти посетиха изложението, което се проведе във фоайето на Университета за национално и световно стопанство. Събитието бе традиционно организирано от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС.

Шестото поредно издание на форума (и четвърто – съвместно с УНСС), бе официално открито от проф. д.ик.н. Стати Статев, Ректор на УНСС, г-н Гълъб Донев, Заместник-министър на труда и социалната политика, г-жа Валентина Георгиева, Изпълнителен директор на Агенцията по заетостта, г-н Светлозар Петров, Управител на Джобтайгър ООД, доц. д-р Йордан Близнаков, директор на Междууниверситетския център за развитие на кариерата на УНСС и г-н Денис Димитров, Председател на Студентски съвет при УНСС.

В рамките на деня рекорден брой компании – 72, представиха дейността си и своите свободни позиции пред младежите. Успоредно с това се проведоха множество практически работилници, които въведоха младите специалисти в реалните проблеми на бизнеса. Посетителите имаха възможност да се запознаят с начина на работа в компаниите и да си изградят представа за това как могат да приложат наученото в университета в реалния бизнес.

Компаниите изразиха удовлетворението си от големия брой посетители, много от които показаха, че имат потенциала да се превърнат в бъдещи служители на изложителите. Студентите и младите специалисти също споделиха задоволството си от отправените към тях интересни предложения от водещи работодатели.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Очаквайте скоро „Национални дни на кариерата - Добра Кариера, Добър Живот“ 2016

Очаквайте през м. март 2016 г. началото на петнадесетото издание на най-големия кариерен форум в България - „Национални дни на кариерата“ 2016.

Ще стартираме в София на 15 и 16 март, а след това и във всички големи академични центрове в страната: Варна - 21 март, Русе – 23 март, Велико Търново – 28 март, Свищов – 30 март, Пловдив – 4 април, Бургас – 6 април. Очакваме ви!

Следете careerdays.bg и www.JobTiger.bg за актуална информация за събитието.


Мобилното приложение My Tomorrow за кариерно ориентиране регистрира голям успех

Приложението MyTomorrow на Samsung, част от кампанията Trends of Tomorrow с над 1000 сваляния за първите две седмици.

Мобилното приложение MyTomorrow на Samsung достигна над 1000 сваляния само за две седмици, след като беше представено и стана достъпно за потребителите. Приложението е част от кампанията Trends of Tomorrow на Samsung и има за цел да ориентира младите хора в избора на подходяща професия.

MyTomorrow бе представено на събития пред ученици в няколко града – София, Варна, Бургас и Пловдив. Чрез специално разработен кратък тест, приложението дава възможност на всеки да разбере какъв е неговият личностен профил и на тази база какви са подходящите професии за него. За периода на събитията по представянето на приложението са направени над 1200 теста – както от сваляне на приложението, така и по време на събитията на таблети с вече свалено приложение. Резултатите от теста могат да бъдат консултирани със специалистите на JobTiger, основен партньор на Samsung в кампанията Trends of Tomorrow.

„Мобилното приложение MyTomorrow e възможност да помогнем на младите хора във важен за тях момент при това чрез технологиите, които са изключително близки за техния начин на живот. Предвид високата младежка безработица у нас, изборът на подходяща професия е ключов за постигането на успешна кариера. Затова ще продължим да развиваме и обогатяваме приложението, за да бъдем максимално полезни на младите хора в България“, заяви Кристина Щерева, маркетинг мениджър на Samsung България.

Освен за подходящите професии, приложението помага на учениците да разберат и какво висше образование е добре да получат, за да се реализират в избраната от тях сфера, както и какъв е професионалният път в кариерата, който трябва да извървят за дадена професия. Освен това, могат да почерпят вдъхновение и посока за своето бъдещо развитие и от няколко видеа на професионалисти от различни сфери, които са се реализирали успешно, следвайки мечтите си. Това са Анна Бонева – ръководител „Пазари и ликвидност“ в Българо-Американска Кредитна Банка, Борис Странджев – софтуерен инженер в Musala Soft, Кристина Владимирова – журналист, Теодор Василев – мениджър обучение и развитие в Народно читалище „Бъдеще сега 2006“, Никола Димов – основател на „Младежки иновации“ и популярната ТВ водеща, изпълнителка и актриса Алекс Раева.

Приложението може да бъде свалено безплатно от Google Play.
 
Интересно от JobTiger.tv
София е в световния топ 10 на най-добрите градове за правене на бизнес

Списание Forbes публикува статия и инфографика, показваща десетте места по света, на които е най-добре да стартирате бизнес. Още в заглавието медията отбелязва няколкото изненади в тази класация, сред които е и София. Коментарът за българската столица е, че всъщност има един от най-ниските данъци върху доходите (10%) и една от най-високите скорости на интернет връзката в света. Посочва се, че някои много успешни фирми са стартирали в региона, като примерът тук е VRay. В материала се казва още, че София се е превърнала в силен регионален център, който привлича предприемачи. Те могат да се възползват от структурните фондове на ЕС.

  • Американският университет в България приветства един от своите бивши студенти със завръщането му в ролята на новия президент
  • Финансово грамотни ли сте (тест)?
  • Да сменя работодателя или да избера съвсем различна кариера?
  • 3 въпроса, които да си зададете, преди да изпуснете страхотна работа, защото шефът изглежда ужасен
  • Смехът – как ни помага и в работата?
  • Как да изберем кариера?
  • Почивка от работа с… работа! Най-иновативният тренд в мениджърския свят!
  • Какво е обяснението на шопинг манията, която завладява света преди Коледа, и как да бъдем по-разумни в пазаруването
  • Коледно даряване в офиса – правилният начин
 
ПАРТНЬОРСТВА
MetLife бе генерален спонсор на XXIV-ят HR уикенд.

Програмите на MetLife за Придобовки на служителите - най-добра инвестиция в растежа на Вашия бизнес.

 • Те са ефективно средство за привличане, задържане имотивиране на талантите
 • Запазват стандарта на живот на служителите и техните семейства в трудни моменти
 • Допринасят за възприемането на компанията като ангажиран с хората работодател
 • Имат отлично съотношение полза/цена

www.metlife.bg