Озон Ентъртейнмънт е един от най-големите и бързо развиващи се
магaзини за електронна търговия в България. Настоящото ни портфолио
включва ozone.bg, baby.bg и международните ни уебсайтове в Румъния,
Гърция и Хърватия, както и нашите физически магазини Ozone Games,
Ozone Live, PhotoPavilion и издателство Artline Studios. Във връзка
с непрестанния ни растеж се увеличават и нуждите ни от нови
попълнения към екипа. Търсим Служител отдел Рекламации, който да се
присъедини към екипа за обслужване на клиенти.
Какво включва работата на оператор Рекламации?
-Организиране приемането, съхраняването и предаването на върнати
стоки;
-Организиране на транспортирането, подреждането и окомплектоването
на стоки, свързани с рекламации;
-Проследяване на срокове във връзка със сервизи;
-Кореспонденция с клиенти във връзка с направената рекламация;
-Оформяне на документи и водене на регистър за постъпилите
рекламации;
-Следене за изрядността на всяка една рекламация.
Какви качества търсим?
-Желание за работа, инициативност, отговорност;
-Спокоен темперамент и способност за работа под напрежение;
-Чувство за хумор;
-Проактивност и стремеж клиентът да остава винаги доволен;
-Грамотност;
-Английски език на добро ниво;
-Предишен опит в сервиз или отдел Рекламации се счита за
предимство;
-Познания и интерес в сферата на технологиите са плюс.
От нас можеш да очакваш:
-Шанс да се присъединиш към една от най-бързо развиващите се
компании в България;
-Дългосрочни възможности за професионална реализация в приятелска
среда;
Работа в динамичен и млад екип;
-Спортна карта на преференциална цена за достъп до стотици обекти
за спорт и релакс в страната;
-Специализирани вътрешни обучителни програми;
-Подаръчен ваучер за „Рожден ден“;
-Ваучери за храна;
-Специални цени и отстъпки за пазаруване от сайта на Ozone.bg.
Ако смяташ, че отговаряш на горепосочените критерии и искаш да си
част от Ozone.bg, изпрати ни актуална автобиография.