Медиите MADAMSKO и INVEST-IN-BULGARIA са динамични медии, проекти
на "Медийни проекти и комуникации" ЕООД - компания с над
20 годишен опит в медиите и комуникациите.
MADAMSKO е място със стил, ухае на хубав парфюм, в него духът е
творчески, а атмосферата – здравословна. Тук се радваме на малките
неща в живота и всяка постигната победа е научен урок. В MADAMSKO
влизат различни жени – по интереси, цвят и дължина на косата или
марката на дрехите. Жени, които се намират в своите периоди – на
розова стая, парти или тишина с книга до прозореца. В подкаста
"MADAMSKO представя" срещаме популярни, но и много
стойностни личности, жени и мъже с мисия и ценности, които е важно
да бъдат споделени.
INVEST-IN-BULGARIA е млада, амбициозна и динамично развиваща се
новинарска платформа. Нашата мисия е да разказваме за добрите
практики и постижения в сферите на бизнеса, финансите, технологиите
и устойчивото развитие, които правят България желано място за
инвестиции. Фокусираме се върху представяне на постижения и
иновативни продукти и услуги. Изключително предимство на
INVEST-IN-BULGARIA е видеоподкаста "Бизнес лупа:
България", в който разговаряме в детайли по актуални теми с
гости, чието мнение е определящ фактор в сферите, в които
работят.
Ние търсим динамичен професионалист, който да ръководи нашите
рекламните проекти и маркетинговото позициониране и развитие на
двете медии.
- Изграждане на отношения с потенциални клиенти: Проактивно търсене
на нови потенциални клиенти и изграждане на стабилни и дълготрайни
партньорства.
- Управление на взаимоотношенията с клиенти: Поддържане и
затвърждаване на връзките със съществуващи клиенти. Работа в екип с
колеги, включително дизайнери, за да отговорите на очакванията на
клиентите.
- Рекламни решения: Презентиране и разясняване пълната гама от
рекламни решения, предоставени от invest-in-bulgaria . com и
madamsko . com пред клиенти и партньори.
- Познаване на пазара: Поддържане информираност за нововъзникващите
комуникационни тенденции, с акцент върху социалните медии, и
прилагане на тези знания за подобряване рекламните стратегии.
- Постигане на целите за продажби: Посрещане на таргетите по
продажбите и целите чрез ефективно управление на времето и
проектите.