Sutherland Global
Координатор клиентски запитвания с немски език (само писмена комуникация)
София
длъжност на пълно работно време

Координатор клиентски запитвания с немски език (само писмена комуникация)

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Ние сме Съдърланд

Съдърланд е глобален лидер в управлението на клиентското преживяване (Customer Experience Management). Повече от 37 години ние се грижим за клиентите на нашите клиенти, като непрекъснато подпомагаме растежа им чрез иновативни решения и автоматизация. Международна компания с офиси в 60 локации по света, Съдърланд оперира в България от 2008 г. В страната работят над 2000 служители в три офиса в София, Варна и Бургас или в режим работа от вкъщи, предоставяйки обслужване на клиенти и техническа поддръжка на 17 езика.

В Съдърланд можеш да работиш със страхотни хора по интересни проекти за някои от най-големите световни марки. Ще имаш възможност да развиеш нови умения и професионален опит в подкрепяща и динамична работна среда.

Присъедини се към нашия разрастващ се Телеком екип!

Предлагаме ти възможност да се присъединиш към екип от Координатори клиентски запитвания с немски език (само писмена комуникация) за водещ световен доставчик на телекомуникационни услуги, бранд номер 1 в Европа и Германия. Ролята изисква работа от офиса ни в София.

Твоите ЗАДАЧИ:
Обработване на входящи запитвания от клиенти за водещ доставчик на телекомуникационни услуги в Европа, бранд номер 1 в Европа и Германия
Решаване на проблеми на клиенти свързани с интернет, телефон и телевизия само по чат
Фокус върху продажбата на допълнителни услуги и продукти на клиенти на компанията след разрешаване на клиентското запитване
Отговаряне на клиентски въпроси бързо, изчерпателно и с усмивка
За ТЕБ:
Отлично владеене на писмен немски език (ниво B2–C1)
Организационни умения
Имаш желание да помагаш на клиентите и да допринасяш за успеха на екипа
Аналитично мислене и умения за решаване на проблеми
Мотивация за работа, готовност за обучение и фокус върху постигане на резултати
Желателен е предишен опит в BPO индустрията
Ще ПОЛУЧИШ:
Стабилна работа с постоянен трудов договор
Отлично възнаграждение: 2800 лева брутна основна заплата + месечен бонус в зависимост от продажбите, които правиш
Допълнително здравно осигуряване и застраховка живот
24 дни платен годишен отпуск, 3 от които са уелнес дни
Работа на непълно работно време – 8, 6, 4 часови дневни смени. Уикенд смени са изключение
5 часа платени почивки на ден
Покриване на транспортни разходи
Ваучери за хранa
Платено двумесечно специализирано обучение за продажби, включително и продуктово обучение
Индивидуално обучение за опресняване на знанията
Ясен кариерен път в компанията
Безплатни кафе напитки в офиса, дни за пица и масажи
Страхотна офис локация
Приятна и модерна работна среда – стаи за почивка, игрални зали, тераси
Игри и награди за добро настроение по време на работа
ОЩЕ причини да се присъединиш към нашия екип:
Изцяло дигитално обслужване на служителите чрез електронен подпис
Програма за подпомагане на служителите, включително 24/7 достъп до психологическа подкрепа
Портал за специални отстъпки за служителите – 20+ отстъпки
Програма „Препоръчай приятел“
Програма за допълнителни награди за добро представяне
Пакет за релокация, ако се преместваш от друг град или държава
Мултиспорт карта, частично спонсорирана от компанията
Портали за вътрешно обучение и развитие с възможности за сертифициране
Налично място за паркиране, според условията на фирмената политика
Множество събития организирани в офиса за ангажиране на служителите както и уелнес инициативи
Събития за корпоративна социална отговорност и тиймбилдинги
Подарък по повод новородено или осиновено дете
Възможност да се докоснеш до световни бизнес практики и ноу-хау

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner