Описание и изисквания:
Асистент Човешки ресурси (Стажант) Балканинвест.ЕУ ЕООД предоставя
консултантски услуги в сферата на човешките ресурси за компании от
България и чужбина от 2009г. Агенцията е специализирана в подбор на
таланти в сферата на маркетинга, клиентското обслужване на чужди
езици и компютърните технологии.
Търсим мотивирана и позитивна личност, която да се присъедини към
нашия екип от професионалисти, заемайки стажантската позицията
Асистент Човешки ресурси
Продължителността на стажа е минимум 2 месеца. Максималната
продължителност ще бъде съобразена с нуждите на кандидата.
Провежда се в рамките на работното време на офиса (от понеделник до
петък) и може да бъде на 4 или на 8 часов работен ден в зависимост
от необходимостта на стажанта. Гъвкави сме – ако е вариантът на 4
часа може през различните дни да се идва за различен брои
часове.
Място на провеждане: офисът ни в град София, намиращ се много близо
до сградата на бившия хотел Плиска.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
„Балканинвест.ЕУ“ ЕООД е лицензирана фирма за извършване на подбор
и посредническа дейност, с лицензни номера 1757и 1758, издадени от
Министерство на труда и социалната политика.
- Съставяне, превеждане и публикуване на обяви за конкретни
позиции; разпространение на обявите онлайн.
- Работа с Google Search, Facebook, LinkedIn и други, както и с
различни институции (АЗ, EURES, Университети) с цел набиране на
кандидати. При нужда (много рядко) – посещаване на дадена
институция.
- Подбор на кандидати по документи и комуникация с тях.
- Организиране на интервюта с кандидати за различни работни позиции
и активно участие в тях; описание на интервютата; даване на обратна
връзка на кандидатите.
- Съставяне на текстове на български и английски език в областта на
човешките ресурси с цел контент маркетинг.
- Участие в кариерни събития като дни на кариерата в
университетите, трудови борси към АЗ и други (ако има налични за
периода на стажа).