"Контракс-Смолян" ЕООД
между 5 и 10 служителя Кандидатстване Виж работодателя
Администратор мрежово оборудване
Смолян
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Администратор мрежово оборудване

Смолян длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Фирма „Контракс – Смолян“ ЕООД е създадена през 2004 година със седалище в гр. Смолян. „Контракс-Смолян“ ЕООД е франчайз партньор на „Контракс“ АД, която е една от водещите фирми за системна интеграция в България. Като такъв, „Контракс- Смолян“ ЕООД е участвала в реализирането на много проекти от национално значение.

Основната дейност на фирмата е насочена към комплексни решения в сферата на информационните технологии, асемблиране на компютърни системи, изграждане на локални мрежи, продажба на лицензиран софтуер и сервиз на компютърна и копирна техника.

Развиваме се в областта на системната интеграция, дистрибуция, инженеринг и аутсорсинг. С богатото портфолио от продукти, услуги и с екип от висококвалифицирани специалисти, с чиято помощ предлага интегрирането на сложни по състав и структура информационни системи.

Отговорности

- Администриране на мрежово оборудване;
- Инсталиране, конфигуриране и поддръжка на мрежова инфраструктура;
- Изграждане и поддръжка на LAN мрежи;
- Поддръжка и администриране на firewall устройства в съответствие с политиките за ИТ сигурност;
- - участие в процеса на инсталиране, сервизиране на системи за видео-наблюдение;

Изисквания и необходими умения

- Висше образование – направления Компютърни системи и технологии/Комуникации/ Електронни/Информационни системи/Математика/Информатика;
- Минимум 3 години опит в областта на мрежовите комуникации и технологии;
- Задълбочени познания в областта на мрежовите комуникации – TCP/IP протоколен стек, Layer 2 технологии, маршрутизиращи протоколи, VoIP, мрежова сигурност, както и за използване на специализирани приложения;
- Много добро владеене на технически английски език;
- Много добра компютърна грамотност;
- Аналитичен подход при решаване на проблеми;
- Силна мотивация, желание за учене;
- Умения за работа в екип, комуникативност, инициативност;

- Свидетелство за управление на МПС, категория В (активен шофьор);


ПРЕДИМСТВА имат кандидатите, които притежават задълбочени познания в някои от следните области:

- Системи за мониторинг и управление на IP мрежи;
- Опит в конфигуриране и отстраняване на проблеми в мрежи с устройства на Mikrotik и Ubiquiti;
- Системи за видеонаблюдение;
- Системи за гласова комуникация;

Ние Ви предлагаме

- Отлични условия на работа; добра работна атмосфера;
- Работа с утвърдени на пазара продукти и търговски марки;
- Вътрешно-фирмено обучение; възможности за придобиване на нови знания и професионално развитие. Специализирани фирмени обучения и сертификации;
- Работа в динамичен екип от професионалисти;
- Бонус допълнително едномесечно възнаграждение в края на годината ( тринадесета заплата );
- Допълнителни възнаграждения при изпълнението на по-големи проекти.


За да кандидатствате за тази позиция, е нужно да изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.
Информацията, която предоставяте, е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД. Дружеството се задължава да я използва единствено за целите на подбора.

Документите ще бъдат обработени строго конфиденциално.
Само избраните от нас кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Информация за контакт

Телефон: 0889916466

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner