В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа!
Нашият партньор е водещо издателство, чиято аудитория обхваща над 1
млн. посетители годишно на сайта им. Портфолиото им включва печатни
списания, каталози и няколко уебсайта.
Поради увеличаващите се обеми от работа и преструктурирането на
екипите в компанията, сме в активно търсене на отговорен и
динамичен кандидат, умеещ да работи добре в колектив, който да се
присъедини към екипа им на позиция:
Административен асистент
Основни дейности и отговорности:
Администрира абонатите на издателството;
Експортира данни в CRM система и въвежда необходимата информация в
база данни;
Координира и проследява процеса по изпълнение на заявки;
Организира пратки и комуникира с куриерски фирми;
Поръчва и разпределя офис консумативи;
Подпомага цялостната административна дейност на компанията.
Компанията предлага:
Добро стартово възнаграждение;
Трудов договор – пълно осигуряване;
Стандартно работно време : понеделник – петък /09.00-18-00ч./;
Удобна локация в близост до спирки на градски транспорт;
Входящо платено обучение;
Приятна работна атмосфера в сплотен eкип от професионалисти;
Възможност за развитие.
Изисквания за заемане на длъжността:
Завършено минимум средно образование;
Опит на административна позиция ще се счита за сериозно
предимство;
Отлична компютърна грамотност – MS Office – Еxcel, Word;
Умение за работа със CRM система /Bitrix - сериозно
предимство/;
Организационни умения и внимание към детайла.
Ако виждаш себе си в тази позиция, кандидатствай сега, като ни
изпратиш своето CV.
Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.