3RD BUSINESS LEADERS
AND HR MEETUP

12 - 13 април 2018 г.
Хотел Дипломат Плаза
Гр. Луковит

За събитието

Третото издание на Business Leaders and HR Meetup ще се концентрира около няколко теми от особено значение за HR общността. В рамките на дискусионната програма, ще имате възможността да обмените гледни точки с бизнес лидери от различни сектори за това как се промени подборът на кадри в последните години, кои са ефективните решения и методи. По време на втората панелна дискусия ще насочим вниманието Ви към технологиите и хуманизацията на HR и как се съчетават на практика тези тенденции.

В рамките на двата дни, участниците ще могат да споделят опит, да създадат нови бизнес контакти, да чуят нови гледни точки, и да обсъдят различни теми в неформална и приятелска среда.

Business Leaders and HR Meetup събира собственици и управители на компании от различни бизнес сектори и HR специалисти от бизнеса на едно място. Целта на тези срещи е по време на панелни дискусии да се обсъдят актуалните тенденции и проблеми на пазара на труда и предложения за решаването им.

Вижте видео за събитието

Програма

Чeтвъртък, 12 април 2018 г.
10:00 – 10:30
Откриване
10.30 – 12.30
Панелна дискусия: Подборът на персонал през 2018 година.
  • Промени ли се нещо в подбора през последните години: обяви, методи, време, участници?
  • Замести ли Employer Branding (усилията по привличане) подбора?
  • Персонал от чужбина – дойде ли времето?
  • Има ли други решения (например по-интензивни обучителни и въвеждащи програми)?
12:30 – 14:00
Обяд
14.00 – 16.00
Панелна дискусия: Технологизация и хуманизация на HR
  • Кои са най-често използваните технологии? Преглед и сравнителен анализ България и световните тенденции.
  • Все повече говорим за хуманизация (по-пълно удовлетворяване на нуждите на работниците и служителите) . Как това се съчетава с технологиите?
  • Съчетаване на технологизация и хуманизация на практика.
  • Какви са тенденциите?
  • Интегрирани решения.
16.00 – 18.00
Workshop: Щастието и изобилието. Изграждане на култура на изобилието в организациите
  • Защо щастието на служителите е важно за печалбата и представянето на компанията?
  • Какво мениджърите могат да направят, за да увеличат щастието на служителите на работното място?
  • Как да създадем Култура на изобилието в екипа и увереност, че постиженията на един не са за сметка на другите.
20:00
Вечеря
Петък, 13 април 2018 г.
10.00 - 11.30
Анализ и обратна връзка от участниците по основните теми на събитието
11.30 – 12.00
Заключителна сесия

Модератори

ПАНЕЛНА ДИСКУСИЯ
Подборът на персонал през 2018 година


Христо Стоянов
Директор Човешки ресурси
на ХЕРТИ - М ООД и Артемис ООД
ПАНЕЛНА ДИСКУСИЯ
Технологизация и хуманизация на HR
Стоян Ганев
Управител на Audit Advice Associates
Панелисти


Очаквайте скоро пълния списък с панелисти!

Регистрация


Таксата за участие е в размер на 300 лв. без ДДС и включва:
  • Участие в дискусионната програма;
  • Обяд и вечеря на 12 април;
  • Networking event;
  • Сертификат за участие;
  • Достъп до професионален наръчник, изготвен на базата на дискусиите;


Цената не включва хотелските услуги, които са на стойност:
  • Единична стая в стандартно помещение: 60 лв.
  • Единична стая в луксозно помещение: 76 лв.
  • Единична стая в супер лукс помещение: 96 лв.

  • Двойна стая в стандартно помещение: 80 лв.
  • Двойна стая в луксозно помещение: 99 лв.
  • Двойна стая в супер лукс помещение: 129 лв.


* Хотелската услуга включва: закуска, паркинг, СПА пакет, застраховка,
интернет, 9 % ДДС.

Събитието е предназначено за действащи HR специалисти от бизнеса. Не се допускат до участие представители на агенции за подбор на персонал и консултантски услуги.
*При регистрация за събитието, Вие ще получите и информационен материал от миналите издания на събитието
**При избор на тази опция, Вие ще получите информационния материал от миналите издания на събитието
Място на събитието
Хотел „Дипломат Плаза“
гр. Луковит, ул. Димитър Талев 2
12 – 13 април 2018 г.

Регистрирай се

Участници

Минали събития

Контакти

За повече информация можете да се свържете с екипа на JobTiger:
02/ 49 180 11 / 22
Организатор
Спонсор